شناسهٔ خبر: 31316554 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مسابقات بین المللی سافاری در اردبیل برگزار می شود

اردبیل- ایرنا- رییس هیات موتورسواری و اتومبیل رانی استان اردبیل گفت: مسابقات بین المللی اتومبیلرانی سافاری اردیبهشت سال آینده در این استان برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، عزیزه تراز روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگاران افزود: وزارت ورزش و جوانان، فدارسیون موتور سواری و اتومبیلرانی و شورای تامین با برگزاری این رقابت ها به میزبانی استان اردبیل در شهرستان سرعین موافقت کرده اند.
وی با بیان اینکه این مسابقات در هفته اول اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد، اظهار داشت: اقداماتی نیز برای جذب اسپانسر برای برگزاری این رقابت ها صورت گرفته است.
وی بیان کرد: علاوه بر تیم های داخلی در این مسابقات ورزشکارانی از کشورهای ترکیه، جمهوری آذربایجان، ارمنستان و گرجستان نیز شرکت خواهند کرد.
او برگزاری مسابقات اتومبیلرانی سافاری در اردبیل را در توسعه و رشد ورزش استان بسیار مثمر ثمر دانست و اضافه کرد: برگزاری مسابقاتی در این سطح باعث افزایش توریسم ورزشی و رونق اقتصادی منطقه خواهد شد.
وی با بیان اینکه حد نصاب لازم برای برگزاری مسابقات اتومبیلرانی سافاری 80 تا 100 نفر است، ادامه داد: پیش بینی می شود تعداد ورزشکاران شرکت کننده در این رقابت ها بیشتر از حد نصاب لازم هم باشد.
تراز گفت: تیم اتومبیلرانی سافاری اردبیل امسال تاکنون در راندهای اول و دوم و سوم رقابت های کشوری که در شهرهای مختلف برگزار شده جزو تیم های اول و دوم بوده است.
رییس هیات موتور سواری و اتومبیلرانی استان اردبیل افزود: فردا جمعه سوم اسفند ماه راند چهارم و نهایی مسابقات اتومبیلرانی سافاری کشور در منطقه آزاد تجاری ارس برگزار می شود و تیم اردبیل در این رقابت ها حضور قدرتمندی خواهد داشت.
/6016/ 6130

نظر شما