شناسهٔ خبر: 31316545 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

«برند سازی» وارد «سند جامع گردشگری» استان سمنان شود

R41366/P/S6,64/CT11

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان با بیان اینکه صنعت گردشگری سمنان نیازمند سرمایه‌گذاری‌های بزرگ است؛ حضور تور گردان‌های بزرگ در این استان خواستار شد و گفت: بازار سازی و برند سازی در قالب سند جامع گردشگری استان سمنان لحاظ شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حشمت‌الله عسگری عصر امروز در جلسه کارگروه تخصصی امور اقتصادی استان سمنان ضمن تقدیر از اعلام آمادگی مدیران دستگاه‌های اجرایی برای همکاری در توسعه گردشگری استان اظهار داشت: علاوه بر مردم، 42 دستگاه اجرایی در این حوزه نقش‌آفرین هستند.

وی با اشاره به تأکید ویژه و خاص استاندار بر موضوع  گردشگری افزود: گردشگری نیازمند برنامه‌ریزی مستمر و قوی است؛ بنابراین نمی‌توان در این راستا به شکل تصادفی کارها را پیش برد.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان گفت: توسعه زیرساخت‌ها و امکانات در حوزه گردشگری نیازمند سرمایه‌گذاری‌های بزرگ و همچنین همراهی دستگاه‌های اجرایی است.

عسگری با بیان اینکه در حوزه گردشگری نیازمند برنامه‌ای عملیاتی دقیق و روزشمار هستیم، ادامه داد: باید برای جذب گردشگری خارجی تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود استان برای حضور و اقامت گردشگران داخلی گفت: باید پتانسیل‌ها و جاذبه‌های استان در کشور معرفی و تور گردان‌های بزرگ در استان حضور یابند که این مهم نیازمند تقویت روابط با مؤثران است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی در برنامه‌ها از صنایع‌دستی استان استفاده کنند و بدانند در صورت مشاهده تخطی از این موضوع، برخورد خواهیم کرد.

عسگری خطاب به اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان گفت: میزبانی رویدادهای ملی دولتی را در دستور کار خود قرار دهند و همچنین از این ظرفیت سایر دستگاه‌های اجرایی نیز استفاده کنند.

وی تصریح کرد: استان سمنان در حوزه گردشگری نیاز جدی به بازار سازی و برند سازی دارد که باید در قالب سند جامع گردشگری لحاظ شود.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه باید از صنعت گردشگری برای توسعه استان بهره برد افزود: باید عوامل جذب گردشگری تقویت و موارد مخل در این حوزه حذف شوند.

انتهای پیام/ ت

نظر شما