شناسهٔ خبر: 31316246 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

هزینه نظارت بر حقابه کشاورزی نباید از مردم گرفته شود

به گزارش ایرنا،سیده حمیده زرآبادی روز پنجشنبه در نشست بررسی مسایل و مشکلات تعاونی های کشاورزی قزوین که با حضور استاندار برگزار شد،افزود: اگر قرار است نظارتی

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا،سیده حمیده زرآبادی روز پنجشنبه در نشست بررسی مسایل و مشکلات تعاونی های کشاورزی قزوین که با حضور استاندار برگزار شد،افزود: اگر قرار است نظارتی بر کنتورهای هوشمند صورت بگیرد نباید از جیب مردم برای آن هزینه شود.
وی اضافه کرد: در مورد دریافت هزینه برای حق نظارت و کنتور های هوشمند در خیلی استان ها بر اساس قانون پولی دریافت نمی شود درحالی که در قزوین اینگونه نیست و باید در این خصوص شفاف سازی و یکسان سازی شود.
زرآبادی ادامه داد: شرکت آب منطقه ای قزوین مدعی است که تاکنون هیچ حق نظارت آبی از کشاورزان دریافت نشده که باید در این خصوص گزارش کاملی برای بررسی بیشتر تهیه شود.
این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کشاورزان معتقدند که تحویل حجمی آب به شرکت های بهره بردار تنها در استان قزوین صورت می گیرد و پرداخت هزینه ها در این خصوص موجب نارضایتی کشاورزان شده است.
در این نشست، مشکلات و مسایل تعاونی های کشاورزی استان قزوین توسط نمایندگان این حوزه مطرح و برای آن راهکارهای لازم پیشنهاد شد.
کمبود اعتبارات آب در حوزه دامداری‌ها،مشکلات خرده مالکی در کشاورزی بویژه باغات،موانع آبیاری قطره‌ای و نبود شیوه های فنی و عملی در حوزه کشت از مهم ترین موضوعات طرح شده در این نشست بود.
یکی از موضوعات بحث برانگیز در این نشست پرداخت هزینه حق آبه و حق نظارت بر کنتورهای هوشمند از طرف کشاورزان و دامداران بود.
9925*3013
انتهای پیام

نظر شما