شناسهٔ خبر: 31315500 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مهران شاهین طبع:

ژاپن شب رویایی راپشت سرگذاشت/باید ببینیم برابر استرالیا چه می‌شود

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران پس از شکست برابر ژاپن گفت: بازیکنانم تمام تلاششان را کردند که در این دیدار به برتری برسند اما حریف یک شب رویایی را پشت سر گذاشت و به پیروزی رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی بسکتبال ایران در دیدار امروز مقابل تیم ملی ژاپن که در چارچوب پنجره پایانی جام جهانی و در تالار آزادی برگزار شد ۹۷ بر ۸۹ تن به شکست داد. 

مهران شاهین طبع پس از این دیدار گفت: در نیمه اول فرصت های زیادی برای شوت داشتیم اما شوت های بیرونی ما اصلا خوب نبود و باعث شد موقعیت های زیادی را از دست بدهیم.

وی ادامه داد:  ژاپنی ها خیلی با انگیزه بودند. آنها شب رویایی داشتند. بازیکن امریکایی خیلی کمک حالشان بود. آمار خیلی خوبی هم در این بازی داشت و در برد ژاپن تاثیرگذار گذار بود.

سرمربی تیم ملی بسکتبال تصریح کرد: البته ما هم انگیزه لازم برای برد داشتیم اما به هرحال شرایط به گونه ای بود که از خیلی از موقعیت ها نتوانستیم استفاده کنیم. ژاپنی ها خیلی خوب کار کردند. شماره ٦ ژاپن معادلات ما را به هم زد.

شاهین طبع خاطرنشان کرد: باید اختلاف امتیاز را زیر ٧ حفظ می کردیم. در این صورت صعودمان با مشکلی مواجه نمی شد و قطعا صعود می‌کردیم اما حالا باید ببینیم چه می شود. دیدارهای دیگر تیم ها هم برای مان مهم است.

سرمربی ایران در مورد دیدار با استرالیا گفت: دیدار سختی داریم، استرالیا تیم خیلی خوبی است امیدوارم نتیجه لازم را بگیریم.

شاهین طبع همچنین در مورد ارن داوودی که خداحافظی کرد اما در دیدار امروز بازی نکرد، گفت: تعداد تعویض ها خیلی زیاد شده بود. فرصتی نشد تا از او استفاده کنیم.

نظر شما