شناسهٔ خبر: 31315359 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

حیدری‌سنگستانی:

مقالات ارائه‌شده در کنفرانس هسته‌ای با نمایه ISC منتشر می‌شود

دبیر اجرایی بیست و پنجمین کنفرانس هسته‌ای ایران اظهار کرد: این کنفرانس زیرمجموعه کنفرانس‌های پایگاه استنادی علوم جهان اسلام(ISC) به شمار می‌آید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بوشهر، سروش حیدری سنگستانی امروز  در آیین اختتامیه بیست و پنجمین کنفرانس هسته‌ای ایران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با قدردانی از تلاش‌های صورت‌گرفته گفت: خدا را شاکریم که توفیق برگزاری این کنفرانس به استان بوشهر واگذار و نصیب دانشگاه آزاد اسلامی استان شد.

وی با قدردانی از شرکت‌کنندگان در بیست و پنجمین کنفرانس هسته‌ای ایران، حضور آنان را باعث دلگرمی برگزارکنندگان برشمرد و افزود: امید است در این دو روز علمی، فرصت مناسبی برای هم‌اندیشی و افزایش سطح اطلاعات دانشجویان و محققان فراهم شده باشد.

حیدری سنگستانی با بیان اینکه تمام تدابیر و برنامه‌ها از چند ماه گذشته برای میزبانی مناسب از این جمع اندیشمند در نظر گرفته شده بود، تصریح کرد: چهار کمیته اطلاع‌رسانی، کمیته تشریفات، کمیته اجرایی و کمیته آموزش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در کنار تیم حفاظتی، نیروگاه اتمی بوشهر و انجمن هسته‌ای ایران تمام همت خود را برای برگزاری این کنفرانس به نحو احسن به‌کار گرفتند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهید رئیسعلی دلواری یادآور شد: ارگان‌هایی نظیر سازمان حمل و نقل شهری بوشهر، شهرداری بوشهر و عالیشهر، حوزه علمیه بوشهر و سازمان علمی پژوهشی بسیج یاری‌رسان دانشگاه آزاد اسلامی و انجمن هسته‌ای ایران در برگزاری این کنفرانس بودند.

وی با بیان اینکه موضوعات جدید علوم هسته‌ای در نشست‌های تخصص این کنفرانس بررسی شد، تصریح کرد: کنفرانس هسته‌ای ایران زیرمجموعه کنفرانس‌های پایگاه استنادی علوم جهان اسلام(ISC) به شمار می‌آید و تمام مقالات ارائه‌شده با نمایه این پایگاه (ISC) منتشر می‌شود.

انتهای پیام/4062/

نظر شما