شناسهٔ خبر: 31315328 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

فال روزانه جمعه 3 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/3

فال روزانه جمعه 3 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/3

صاحب‌خبر -

فال روزانه جمعه 3 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/3

 

فال روز تولد ( امروز جمعه 1397/12/3)

دوست عزیزی که 3 اسفند به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!
شما در هر زمینه ای که بخواهید کاری انجام دهید موفق خواهید بود و می توانید سخت ترین شرایط و پیچیده ترین موقعیت ها را هم با مهارت تمام و در آرامش کامل مدیریت کنید. امسال شما قراردادهای زیادی را به امضا خواهید رساند و این حجم از فعالیت های تجاری منافع مالی بسیار زیادی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. شاید برای اهداف تجاری به خارج از کشور سفر کنید، این سفر در پیشرفت حرفه ای شما نقش مؤثری خواهد داشت. اگر قصد سرمایه گذاری را دارید بهتر است در املا سرمایه گذاری کنید و به سراغ بازار سهام نروید. عملکرد فوق العاده شما در محل کارتان مورد تحسین و تأیید رئیستان قرار خواهد گرفت. مسئولیت هایتان به دنبال این تشویق و توجه افزایش خواهند یافت، اما با افزایش این مسئولیت ها درامدتان نیز بیشتر خواهد شد. امسال زندگی مشترک شما با مشکل خاصی مواجه نخواهد بود و درگیری های کوچکی که بین شما و عشقتان پیش می آیند نیز به راحتی و با صحبت کردن قابل حل خواهند بود. یک سفر دو نفره می تواند به محکم تر شدن روابط شما کمک قابل توجهی بکند. فروردین، تیر، مهر و دی مهم ترین ماه های سال خواهند بود.

 

فال روزانه جمعه 3 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/3


فال روزانه جمعه 97/12/3 مخصوص متولدین فروردین
امروز صبح همین که وارد محل کارتان می شوید دریایی از مسائل و مشکلات شما را به مبارزه می طلبند. این آن استقبالی نیست که انتظارش را داشته اید، اما این شرایط هم برای شما تازگی ندارد و چیزی نیست که نتوانید از پس آن بربیایید. خوشبختانه امروز هم از لحاظ روحی و هم جسمی آمادگی لازم برای رویارویی با این شرایط را دارید و خیلی زود اوضاع را تحت کنترل در خواهید آورد. در پایان روز هر چند خسته اما با رضایت خاطر و انرژی کافی محل کارتان را ترک خواهید کرد. فردا تعطیل است و لزومی ندارد که شب زود بخوابید، پس یک برنامه ی اساسی برای تفریح و خوش گذرانی با دوستانتان در نظر بگیرید و به خودتان برای موفقیتی که داشته اید جایزه بدهید.

جز آستان توام در جهان پناهی نیست***سر مرا بجز این در حواله گاهی نیست

عدو چو تیغ کشد من سپر بیندازم***که تیغ ما بجز از ناله‌ای و آهی نیست

تعبیر:از اینکه اگر پیروز نشوی می‌ترسی و مدام در حال رنجیدن هستی تا رنج نبینی به مقصود نمی‌رسی. اگر قرار باشد با نبودن درد و مشقت وصل حاصل شود، نتیجه‌ی کار برایت لذت بخش نخواهد بود و در راه رسیدن به مقصود امکان از دست دادن مال و آبرو نیز می‌باشد.
 
فال روزانه جمعه 3 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/3
 
فال روزانه جمعه 97/12/3 مخصوص متولدین اردیبهشت
امروز برای شما ترکیبی فوق العاده از آرامش، هماهنگی و احساسات خواهد بود، پس از این فرصت فوق العاده بیشترین بهره ی ممکن را ببرید. اوضاع در محل کارتان کاملا خوب است و کارها دارند طبق انتظارتان پیش می روند و همه ی نشانه ها حاکی از آن هستند که می توانید کمی زودتر محل کارتان را ترک کرده و برای یک بعدازظهر عاشقانه همراه با شخصی که دوست دارید برنامه ریزی کنید. امشب هر کاری که از دستتان برمی آید برای جذب کردن این شخص به خودتان انجام دهید، با یک میز شام رمانتیک با نور شمع، یک موسیقی ملایم، لباس های شیک و بوی خوب عطرتان احتمالا نتیجه ی مورد نظرتان را به دست خواهید آورد.
 
آن سیه چرده که شیرینی عالم با اوست***چشم میگون لب خندان دل خرم با اوست

گر چه شیرین دهنان پادشهانند ولی***او سلیمان زمان است که خاتم با اوست

تعبیر:به مراد دل خود می‌رسی و این از برای دعا‌های سحریت می‌باشد. فکر نکن همه کار‌ها را تنها انجام داده‌ای بلکه بقیه نیز سبب ساز بوده اند تا بتوانی به مقصود برسی. بر عهد خود وفادار بمان. روزگار بر وفق مراد توست پس رضای خداوند را هم در نظر بگیر و تو هم برای دیگران سبب ساز باش.
 
فال روزانه جمعه 3 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/3

فال روزانه جمعه 97/12/3مخصوص متولدین خرداد
تلاش هایی که برای بهتر شدن ظاهر خانه ی خود انجام داده اید به نتیجه رسیده اند و منزلتان فوق العاده به نظر می رسد. هر کسی که وارد خانه تان می شود نیز همین نظر را دارد و سلیقه تان را تحسین می کند. امروز خودتان را برای ورود مهمان های ناخوانده ای که به قصد سر زدن به شما می آیند اما خودشان را برای شام هم دعوت می کنند آماده کنید. شما به طور ذاتی در پذیرایی از مهمان تخصصی فوق العاده دارید و هر کسی که به خانه تان بیاید از پذیرایی و رفتار شما لذت می برد، پس نباید مهمانهایتان را سرزنش کنید که دلشان می خواهد در خانه تان بمانند. خوشبختانه فردا روز تعطیل است و فرصت کافی برای استراحت و نظافت منزل را خواهید داشت.

دل و دینم شد و دلبر به ملامت برخاست***گفت با ما منشین کز تو سلامت برخاست

که شنیدی که در این بزم دمی خوش بنشست***که نه در آخر صحبت به ندامت برخاست

تعبیر: آنقدر پیشرفت می کنی که نامت بر سر زبان ها می افتد. در علم و تحصیل بکوش که در این راه با تو قیاس نیست. اما هوشیار باش حسد ورزان زیر پایت را خالی نکنند. با خدا باش، نمازت را به موقع بخوان تا او هم کمکت کند.

 
فال روزانه جمعه 3 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/3

فال روزانه جمعه 97/12/3مخصوص متولدین تیر
امروز صبح که از خواب بیدار می شوید احساس می کنید از کارهای مهمی که برای امروزتان در نظر داشته اید عقب مانده اید و ناگهان دچار نگرانی و استرس می شوید. خونسردی خودتان را حفظ کنید، هر چقدر که دلتان بخواهد برای انجام این کارها وقت دارید و هنوز ابتدای روز است. این نگرانی تنها باعث کاهش سرعت پیشرفت شما خواهد شد. محله ی که در آن زندگی می کنید رو به تغییر است و این تغییرات در جهت مثبت هستند. همسایه های جدیدی دارند به این محل نقل مکان می کنند که شما روابط بسیار خوبی با آنها برقرار خواهید کرد. همچنین مغازه های جدیدی که دارند باز می شوند با نیازهای شما کاملا همخوانی دارند و این برای شما بسیار خوشایند خواهد بود.
 
گفتم‌ای سلطان خوبان رحم کن بر این غریب***گفت در دنبال دل ره گم کند مسکین غریب

گفتمش مگذر زمانی گفت: معذورم بدار***خانه پروردی چه تاب آرد غم چندین غریب

تعبیر: آنقدر در حال و هوای یار به وصال فکر کرده‌ای که زندگی را فراموش کرده و تمام سختی‌ها را به جان خریده ای. دل. دیده ات را با گریه به تاراج داده دیگر اشکی باقی نمانده است. هر چه مقدر و قسمت باشد همان می‌شود. امیدت را هیچ وقت از دست نده، چون خداوند ارحم و الراحمین است.
 
فال روزانه جمعه 3 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/3

  فال روزانه جمعه 97/12/3مخصوص متولدین مرداد
ثروت و درآمد بیشتر خیلی زود به سراغ شما خواهد آمد، مخصوصا حالا که یاد گرفته اید منابع مالی خود را مدیریت کرده و از آنها به درستی استفاده کنید. خیلی زودتر از آنچه فکرش را بکنید مبلغ قابل توجهی به دستتان خواهد رسید، البته این پول از عالم غیب به دستتان نخواهد رسید و برای آن زحمت بسیار کشیده و مدتی طولانی انتظار کشیده اید. از توانایی های خود استفاده کرده و این پول را به درستی و از روی آگاهی سرمایه گذاری کنید. منافعی که با این کار در دراز مدت به دست خواهید آورد برای شما کاملا رضایت بخش خواهد بود. امروز کارهای خانه را به دیگران واگذار کرده و به خودتان کمی استراحت بدهید!

دیر است که دلدار پیامی نفرستاد***ننوشت سلامی و کلامی نفرستاد

صد نامه فرستادم و آن شاه سواران***پیکی ندوانید و سلامی نفرستاد

تعبیر:اگر در عشق شکست خورده‌ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی فایده است و از دست کسی کاری بر نمی‌آید. همت کن، از جای برخیز و کار‌های گذشته را جبران کن انشاالله که موفق می‌شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم وقت برای پیمان بستن و دولت زیاد داری.
 
فال روزانه جمعه 3 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/3

  فال روزانه جمعه  97/12/3مخصوص متولدین شهریور
شخصی که برای شما خیلی عزیز است و دوستش دارید در شرایط فعلی خود و در رویارویی با مشکلی که برایش پیش آمده است به جای سخنرانی و نصیحت های شما به حمایتتان نیاز دارد. به او نشان دهید که آماده اید در صورت نیاز در کنارش باشید و هر کاری که از دستتان برمی آید را برایش انجام دهید، اما مواظب باشید با محبت بیش از اندازه هم او را خفه نکنید! اگر دیدید می خواهد تنها باشد او را به حال خودش بگذارید، به وقتش خودش به سراغتان خواهد آمد. امروز سعی کنید به نیازهای بدن خودتان توجه بیشتری نشان دهید، اگر نیاز به استراحت دارید به خودتان فشار بیش از اندازه وارد نکنید و در خانه بمانید و استراحت کنید.
گفتم‌ای سلطان خوبان رحم کن بر این غریب***گفت در دنبال دل ره گم کند مسکین غریب

گفتمش مگذر زمانی گفت: معذورم بدار***خانه پروردی چه تاب آرد غم چندین غریب

تعبیر:غرور نداشته باش با اهل فن و نظر مشورت کن تا از خطا‌ها به دور باشی. احساس خستگی می‌کنی و درونت غوغاست به ائمه متوسل شو تا به حقیقت برسی. تو را با دنیای فانی کاری نیست پس به باقیات برس و سینه ات را با یاد خدا پر کن تا به وصال یار برسی.
 
فال روزانه جمعه 3 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/3
 
فال روزانه جمعه 97/12/3مخصوص متولدین مهر
امروز ممکن است آخرین فرصت برای تحویل پروژه ای که برای مدتی طولانی درگیر آن بوده اید باشد و یا حداقل مجبور باشید بخشی از آن را تکمیل کنید. شاید اسم شما روی این پروژه نباشد و زحماتتان آنطور که باید و شاید مورد قدردانی قرار نگیرند، اما همین که نقشی مهم و تعیین کننده در انجام این کار داشته اید برای شما کافیست و باعث می شود احساس رضایت کنید. امروز کارهای زیادی برای انجام دادن خواهید داشت، خیلی بیشتر از آنچه فکرش را بکنید، پس صبحانه و ناهارتان را به موقع و به بهترین نحو ممکن بخورید و از هر فرصتی که دست می دهد برای استراحت کردن و تجدید قوا استفاده کنید.
 
تا سر زلف تو در دست نسیم افتادست***دل سودازده از غصه دو نیم افتادست

چشم جادوی تو خود عین سواد سحر است***لیکن این هست که این نسخه سقیم افتادست

تعبیر: اراده ات بسیار قوی است و با آن می‌توانی دنیا را زیر و رو کنی. همه چیز را زیبا می‌بینی و از این دید خود راضی هم هستی. زیبایی‌ها آنقدر تو را مست کرده که به خزان فکر نمی‌کنی. گاهی خود را مثل باد سبک می‌دانی و دلت می‌خواهد همراه آن سرگردان باشی، ولی این خیالات برایت ثمری ندارد پس اراده‌ی قوی خویش را به کار برده، دنیا و آخرت خود را بساز.
 
فال روزانه جمعه 3 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/3

فال روزانه جمعه 97/12/3مخصوص متولدین آبان
قراری که برای امروز داشته اید و خیلی هم برایتان مهم بوده و امیدوار بوده اید که حسابی به شما خوش بگذرد، ممکن است به دلیل بروز شرایطی که کنترل آنها کاملا از دست شما خارج است کنسل شود. به جای این که زانوی غم بغل بگیرید هر چه سریعتر به فکر این باشید که چطور شما و دوستانتان می توانید برنامه ای متفاوت و در عین حال مفرح برای خود در نظر بگیرید. شاید بتوانید برای تماشای یک فیلم بسیار ترسناک دور هم جمع شوید و یا بالاخره برای یک بار هم که شده غذاهای فرهنگی که برایتان کاملا ناشناس است را در یک رستوران متفاوت امتحان کنید. به سادگی تسلیم شرایط ایجاد شده نشوید و از آن برای خودتان موقعیت ایجاد کنید.

آن ترک پری چهره که دوش از بر ما رفت***آیا چه خطا دید که از راه خطا رفت

تا رفت مرا از نظر آن چشم جهان بین***کس واقف ما نیست که از دیده چه‌ها رفت

تعبیر:پل‌های پشت سر خود را خراب نکن. سرت را بالا بگیر. همنوز رموز زندگی را نمی‌دانی. ستاره‌ی دولت و اقبال تو، چون ناهید درخشان است. پیشنهاد خود را مطرح کن و دل به دریا بزن. زمانی پیروز می‌شوی که خودت مشکلاتت را حل کنی و به امید دیگران ننشینی.
 
فال روزانه جمعه 3 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/3
 
فال روزانه جمعه  97/12/3مخصوص متولدین آذر
بی هیچ شکی می توان گفت که شما طی چند هفته ی گذشته به سختی کار کرده اید. موعد تحویل یک پروزه و یا تکمیل یک کار مهم دارد فرا می رسد و شما این اواخر نتوانسته اید شب ها خواب راحتی داشته باشید و در خواب و بیداری به فکر انجام این کارهایتان بوده اید و ذهنتان به شدت درگیر بوده و فشار روانی زیادی را تحمل کرده اید. شاید مجبور باشید این آخر هفته تان را هم قربانی انجام این کار بکنید. درست است که این وضعیت برای شما بیش از حد خسته کننده شده است، اما آنچه در نهایت به دست خواهید آورد ارزش تمام این سختی هایی که تحمل کرده اید را خواهد داشت. البته به شما توصیه می کنیم حداقل چند ساعتی را برای خودتان و عزیزانتان کنار بگذارید.

                             رونق عهد شباب است دگر بستان را***می‌رسد مژده گل بلبل خوش الحان را‌                                  ای صبا گر به جوانان چمن بازرسی***خدمت ما برسان سرو و گل و ریحان را

تعبیر:کسی می‌خواهد با وعده و وعید شما را گول بزند، بسیار مراقب باشید. درآمد حلال و کم را به درآمد حرام و زیاد ترجیح دهید، در کلامتان ذکر خداوند را فراموش نکنید تا شما را از فقر به پادشاهی برساند. برای رسیدن به مراد باید هفت خوان رستم را طی کنید. قناعت کنید تا زندگی برایتان از شکر هم شیرین‌تر شود.
 
فال روزانه جمعه 3 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/3
 
فال روزانه جمعه 97/12/3مخصوص متولدین دی
شما امروز و یا امشب را برای دیدار با عشقتان کنار گذاشته اید و دارید خودتان را به بهترین شکل ممکن برای یک قرار بسیار رمانتیک آماده می کنید. خوشبختانه طرف مقابلتان نیز عاشقانه شما را دوست دارد، اما بد نیست با زدن بهترین عطرها و پوشیدن بهترین لباس هایتان او را هر چه بیشتر به خود جذب کنید. رابطه ی شما خوشبختانه دارد خیلی خوب پیش می رود و هر تلاشی که در جهت بهبود آن کنید به تضمین آینده ی خوب برای این رابطه کمک خواهد کرد. اگر کار مهمی دارید که باید انجام شود به نفعتان است که همین امروز آنرا انجام دهید، چون در غیر این صورت هرگز نخواهید توانست آن را به نحوی که انتظار داشته اید به انجام برسانید.
 
ماهم این هفته برون رفت و به چشمم سالیست***حال هجران تو چه دانی که چه مشکل حالیست

مردم دیده ز. لطف رخ او در رخ او***عکس خود دید گمان برد که مشکین خالیست

تعبیر:غرور نداشته باش با اهل فن و نظر مشورت کن تا از خطا‌ها به دور باشی. احساس خستگی می‌کنی و درونت غوغاست به ائمه متوسل شو تا به حقیقت برسی. تو را با دنیای فانی کاری نیست پس به باقیات برس و سینه ات را با یاد خدا پر کن تا به وصال یار برسی.
 
فال روزانه جمعه 3 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/3

فال روزانه جمعه 97/12/3مخصوص متولدین بهمن
امروز ممکن است فرصت های جالبی برای کسب درآمد بیشتر در اختیارتان قرار بگیرند که همین امروز و یا در آینده ی خیلی نزدیک به ثمر خواهند نشست. شاید وقت آن رسیده باشد که شغل جدیدی را برای خودتان انتخاب کنید، شغلی که زمینه ی کسب ثبات مالی بیشتر و پیشرفت سریعتر را برای شما فراهم کند. پس از گذشت یک سن خاص دیگر آدم حال و حوصله ی کار کردن در حرفه ای که آینده ی او را تضمین نمی کند ندارد، شما هم بهتر است از همین حالا که برای رشد مداوم آماده اید و انرژی کافی را در اختیار دارید برای آینده ی کاری خود برنامه ریزی دقیقی داشته باشید تا بتوانید زندگی رویاهایتان را برای خود بسازید.
 
آن سیه چرده که شیرینی عالم با اوست***چشم میگون لب خندان دل خرم با اوست

گر چه شیرین دهنان پادشهانند ولی***او سلیمان زمان است که خاتم با اوست

تعبیر:در همه حال شکر خدا را به جا آورید. در این کار رقیبی دارید که باید او را از میدان به در کنید تا به دلربای خودتان برسید. نماز صبح را بجا آورید و دست به دعا بردارید. فکر‌های شیطانی را برای رسیدن به مقصود فراموش کنید.
 
فال روزانه جمعه 3 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/3

فال روزانه جمعه 97/12/3مخصوص متولدین اسفند
امروز آنقدر کار برای انجام دادن دارید که نمی دانید باید از کجا شروع کنید و در ابتدای روز احساس بلاتکلیفی می کنید. تا نیمه های روز اوضاع به نظرتان آنقدر درهم و برهم شده است که دیگر تحمل ادامه ی روز را نخواهید داشت. چه اصراری دارید که به این شکل ادامه بدهید؟! هر گاه دیدید خسته شده اید کمی به خودتان استراحت بدهید. زمان استراحت ناهارتان را صرف هیچ کار دیگری، هر چقدر هم که مهم باشد نکنید و با خیال راحت غذایتان را خورده و استراحت کنید. نفس های عمیق کشیده و با این کار از میزان فشار و استرسی که احساس می کنید بکاهید. کارهای مربوط به خانه را برای فردا گذاشته و کارهای بیرون را امروز انجام دهید.
 
ای شاهد قدسی که کشد بند نقابت***و‌ای مرغ بهشتی که دهد دانه و آبت

خوابم بشد از دیده در این فکر جگرسوز***کاغوش که شد منزل آسایش و خوابت

تعبیر:دوستی بهتو کمک می‌کند، دست او را پس نزن. به خاطر کاری که کرده‌ای تو را می‌بخشد. خود را پنهان نکن. سری در این کار است که با گفتگو و مشورت حل می‌شود. مطمئن باش پریشانی ات برطرف شده وحالت نیکو می‌گردد.

فال روزانه جمعه 3 اسفند 97 + فال حافظ و فال روز تولد 97/12/3
*همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.







نظر شما