شناسهٔ خبر: 31315325 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

معاون کمیته امداد چهارمحال و بختیاری:

اختصاص 29 میلیارد ریال اعتبار برای محرومیت‌زدایی در چهارمحال و بختیاری

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: دی‌ ماه امسال ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار به روستاهای مناطق محروم استان اختصاص یافته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری، مهرداد شریف‌پور با بیان اینکه دی‌ ماه امسال ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار به روستاهای مناطق محروم استان اختصاص یافته است، گفت: هدف از ارائه خدمات در مناطق محروم توانمندسازی ساکنان این روستاها است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با اشاره به خرید لوازم ضروری زندگی برای خانواده‌های نیازمند، افزود: ۷۲۰ کالا شامل کپسول گازمایع، اجاق گاز، آبگرمکن برقی و تانکر آب برای اهالی ۵ روستای بخش بازفت خریداری و در بین ساکنان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه خانواده‌های نیازمند ساکن این روستاها ۲۰۰ بسته بهداشتی و ۲۰۰ سبد غذایی دریافت کرده‌اند، اضافه کرد: کالاهای پیش‌بینی شده در سبد غذایی شامل نیازهای اولیه غذایی از جمله برنج، روغن، قند و چایی است.

شریف‌پور به اختصاص ۱۶۰ میلیون تومان اعتبار جهت تعمیر سرویس‌های بهداشتی ۸۰ واحد مسکونی این روستاها اشاره و مطرح کرد: طرح بهسازی و نوسازی مسکن روستایی سبب ارتقای کیفی این واحدها در روستاها شده‌ است.

انتهای پیام/3339/م

نظر شما