شناسهٔ خبر: 31315319 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مسابقات فوتسال لیگ برتر گیلان پیگیری شد

رشت - ایرنا - رقابت های فوتسال لیگ برتر استان گیلان عصر پنجشنبه با انجام هفته یازدهم پیگیری شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، در جریان این رقابت ها و در بازیهای انجام شده تیم های فوتسال دخانیات گیلان و مقاومت آستارا دو تیم مدعی قهرمانی به مصاف هم رفتند که در نهایت این دو تیم به نتیجه مساوی 2 بر 2 دست یافتند.
تیم های فوتسال دخانیات گیلان و مقاومت آستارا که به ترتیب در رتبه های اول و دوم جدول قرار دارند، حساس ترین بازی این هفته را برگزار کردند که در نهایت دو تیم به نتیجه مساوی دست یافتند که البته این نتیجه به ضرر تیم مقاومت آستارا شد چون سایر مدعیان همچون هیات فوتبال فومن خود را به این تیم رساندند.
از طرف دیگر تیم فوتسال دخانیات گیلان با پیروزی در این دیدار می توانست از هم اکنون به عنوان قهرمان این رقابت ها معرفی شود اما با تساوی در این دیدار خانگی ، نیازمند کسب امتیاز در سایر بازی ها نیز است.
در دیگر بازی برگزار شده این رقابت ها نیز، تیم های فوتسال کیامیدان لاهیجان و هیات فوتبال فومن رو در روی هم قرار گرفتند که سرانجام تیم فوتسال هیات فومن با نتیجه 2 بر یک برابر حریف خود به برتری دست یافت.
اما در پرگل ترین بازی هفته یازدهم رقابت های فوتسال لیگ برتر گیلان، تیم های شاهد شفارود تالش و لاهیگ لاهیجان به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم فوتسال لاهیگ لاهیجان با نتیجه پنج بر سه شاهد شفارود تالش را شکست داد و همچنین تیم فوتسال پیمان رستم آباد نیز در هفته یازدهم با قرعه استراحت روبرو شد.
در جدول رده بندی رقابت های فوتسال لیگ برتر گیلان با حضور هفت تیم ، تیم دخانیات گیلان با 19 امتیاز همچنان در صدر جدول قرار دارد ، تیم های مقاومت آستارا و هیات فوتبال فومن نیز با 15 امتیاز به ترتیب در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.
7285 /6030

برچسب‌ها:

نظر شما