شناسهٔ خبر: 31315301 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

برگزاری جشنواره چند رسانه‌ای چهلمین فجر انقلاب به همت دانش‌آموزان بسیجی اصفهانی

R41346/P/S6,51/CT7 / R41346/P4001/S6,51/CT7

جشنواره چند رسانه‌ای چهلمین فجر انقلاب که به همت دانش آموزان بسیجی اصفهان برگزار شد امروز به کار خود پایان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، اختتامیه جشنواره چند رسانه‌ای چهلمین فجر انقلاب عصر امروز در اصفهان برگزار شد.

این اختتامیه با برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی همراه بود. محورهای این نمایشگاه، نقاشی، فیلم مستند از برتری‌های نظام جمهوری اسلامی از نظام استبدادی پهلوی و طراحی پوستر، صوت یا فیلم 100 ثانیه‌ای با موضوع 40 سالگی انقلاب اسلامی بود.

در این اختتامیه حضور دانش آموزان و کودکان پرشور انقلابی و همچنین جوانان بسیجی از نکات حایز اهمیت بود. در ابتدای برنامه از بانو مجتهده امین اسوه بانوان طلبه و موسس حوزه علمیه خواهران یاد شد. همچنین در این مراسم نماهنگی به منظور یادبود شهدای دفاع از حریم امنیت کشور که در حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان به شهادت رسیدند بخش شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان در این اختتامیه با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: همگی ما قرار است راه این شهیدان را ادامه دهیم.

حجت‌الاسلام غلامرضا عرب افزود: انقلاب ما حرکت خود را به خوبی آغاز کرده و مسیر را با نگاه به قیام امام حسین (ع) به خوبی ادامه داده است. جرقه اصلی انقلاب اسلامی، قیام امام حسین (ع) بوده و خون امام حسین (ع) باعث این خیزش شده است.

وی افزود: 40 سالگی نخست انقلاب با خون شهدا شروع شد و بازهم 40 سالگی دوم با خون این شهدا آغاز گردید، یعنی در تمام این مسیر شهدا انقلاب را به پیروزی رساندند و آن را پیش برده و به آرمان‌های انقلابی رساندند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان گفت: ما برای استقرار حکومت امام زمان (عج) قیام کردیم و این شعار قیام ما بوده که محدود به این زمان نیست، بلکه برای رسیدن به حکومت جهانی است.

وی خطاب به جوانان شرکت کننده در این جشنواره تصریح کرد: همگی شما آینده سازان این انقلاب هستید و هدف بزرگ و مقدسی دارید و برای خداوند تمامی سختی‌های مسیر را باید تحمل کرد. باید گفت روحیه انقلابی، ایثار، شهادت و گذشت را باید در جامعه گسترش داد.

حجت‌الاسلام عرب بیان کرد: ما مشکلات زیادی از جنبه‌های اقتصادی و غیر اقتصادی در کشور داریم که باید با تمام مشکلات جنگید تا این پرچم را برافراشته نگاه داریم، برافراشتن این پرچم، شهادت، تحریم و مشکلات را به همراه دارد اما باید با قدرت این مسیر را در راه خداوند ادامه داد.

انتهای پیام/

نظر شما