شناسهٔ خبر: 31315280 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

چهارمحال و بختیاری قهرمان مسابقات طناب کشی بانوان کشور شد

رشت - ایرنا - رقابت های طناب کشی بانوان کشور گرامیداشت دهه مبارک فجر، پنجشنبه شب با قهرمانی تیم چهارمحال و بختیاری در رشت پایان یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دوره از رقابت ها حدود 220 ورزشکار از استان های مختلف کشور در بخش بانوان در قالب 18 تیم در سالن ورزشی آتش نشانی رشت با هم به رقابت پرداختند.
در پایان این رقابت ها ، تیم های طناب کشی بانوان چهارمحال و بختیاری و آذربایجان شرقی با پیروزی برابر حریفان خود به دیدار نهایی این دوره از مسابقات راه یافتند.
در دیدار نهایی این مسابقات نیز ، تیم طناب کشی بانوان چهارمحال و بختیاری با غلبه بر تیم آذربایجان شرقی عنوان قهرمانی کشور را به خود اختصاص داد.
همچنین در دیدار رده بندی و برای کسب مقام سومی ، تیم های طناب کشی بانوان قم و یزد رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم طناب کشی قم با برتری بر حریفش روی سکوی سوم مسابقات طناب کشی بانوان کشور قرار گرفت.
در پایان از سوی مسئولان برگراری این دوره از رقابت ها، به تیم های برتر مسابقات طناب کشی قهرمانی بانوان کشور گرامیداشت دهه مبارک فجر، حکم و جام قهرمانی و همچنین به نفرات تیم های برتر نیز حکم و مدال قهرمانی اهدا شد.
همچنین در رقابت های طناب کشی قهرمانی کارمندان دولت در بخش مردان با حضور 21 تیم ، گیلان مقام قهرمانی را کسب کرد.
7285 /6030

نظر شما