شناسهٔ خبر: 31315061 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل خبرداد؛

اجرای طرح تعاون روستایی در سطح استان اردبیل

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: طرح تعاون روستا در استان اردبیل اجرایی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، قاسم رحیمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی فعالیت‌های حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با اشاره به این که طرح تعاون روستا در استان اجرایی می‌شود بیان کرد: برنامه‌های اشتغالزایی روستایی با هدف رغبت کارآفرینان برای پرداخت حق بیمه کارفرمایان و برخورداری واحد‌های تولیدی از یارانه دستمزد در سال آینده است که در این زمینه نیز اقدامات مناسبی انجام داده شده است.

وی اظهار داشت: اهمیت به توسعه مناطق محروم استان و توسعه اقتصادی و اشتغال این مناطق جزو برنامه‌های اولویت‌دار استان است که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های اساسی مبنای کار قرار گرفته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل تصریح کرد: ارائه تسهیلات کم بهره به مناطق محروم و نواحی روستایی با هدف توسعه ابعاد اجتماعی و اقتصادی در این مناطق مد نظر قرار داده شده و امیدواریم برنامه‌های انجام داده شده خروجی مورد انتظار و مطلوب را به دنبال داشته باشد و باید این طرح‌ها با محوریت حمایت از کالا‌های داخلی باشد.

رحیمی گفت: با هدف افزایش برنامه‌های حمایتی از کارگران و استفاده از روش‌های نوین آموزشی و ورزشی برای این قشر فضای ورزشی تخصیص داده می‌شود.

وی با اشاره به لزوم تدوین برنامه‌های حمایتی ویژه کارگران گفت: باید شرایط و بستر‌های مناسبی برای حمایت از قشر زحمتکش کارگران داشته باشیم و با توسعه برنامه‌های مهارت آموزشی و روش‌های جدید آموزشی و نیز شرکت دادن آنان در برنامه‌های ورزشی ایجاد نشاط و روحیه اجتماعی را در بین آنان نهادینه کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: شاخص‌های فرهنگی و اجتماعی کارگران را توسعه می‌بخشیم که این مسئله سبب ایجاد تعادل بازار خواهد شد و در این زمینه به دنبال توسعه برنامه‌های مربوط به کارگران هستیم که انتظار می‌رود حمایت همه جانبه مسئولان مبنای کار قرار گیرد.

 

نظر شما