شناسهٔ خبر: 31314903 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دروازه بان فوتسال گیتی پسند:

ما در دیدار با ملی حفاری اهواز به هدفمان رسیدیم

اصفهان- ایرنا- دروازه بان ملی پوش تیم فوتسال گیتی پسند گفت: بازیکنان تیم ما در دیدار با ملی حفاری اهواز فشار زیادی را تحمل کردند و به آن چه هدفمان بود رسیدیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سپهر محمدی اشمگاه شامگاه روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: بازی سنگینی بود و همان طور که مشاهده شد نیمه اول را یک بر صفر بردیم و برای یپروزی تلاش زیادی کردیم.
وی اظهارداشت: یک هفته تمام بازیکنان تیم گیتی پسند تلاش کردند و به فکر برد در این دیدار بودند و آنچه حق مان بود در بازی رفت در اهواز بود نرسیدیم و خدا را شکر می کنیم در این دیدار به هدفمان رسیدیم.
وی تصریح کرد : از هواداران پر شور گیتی پسند تشکر می کنم که حمایتمان کردند و انشالله بتوانیم در فینال هم با انجام یک بازی خیلی خوب در خور مردم شهر اصفهان قهرمان شویم.
این دوازه بان اصفهانی تیم گیتی پسند گفت: همه تلاش و برنامه ریزی مان پیروزی در دیدار فینال است و گیتی پسند شرایط تیم قهرمانی را دارد.
سپهر محمدی از سال 90 به عضویت تیم فوتسال گیتی پسند در آمد.
وی یکی از دروازه بان های تیم فوتسال کشورمان در مسابقات جام جهانی 2016 بود و همراه با این تیم عنوان سومی جهان را به دست آورد.
تیم فوتسال گیتی پسند در سال‌ های 1391 و 1395 به عنوان قهرمانی و در سال ‌های 1389، 1390، 1392 و 1393 به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر فوتسال ایران دست یافت.
این تیم همچنین در سال 1391 عنوان قهرمانی و در سال 1392 عنوان دوم لیگ قهرمانان فوتسال باشگاه های آسیا را به خود اختصاص داد.
8114/6026/

نظر شما