شناسهٔ خبر: 31314314 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بولتن خبری جشنواره موسیقی فجر منتشر شد

همدان- ایرنا- مدیر رسانه ای بیست و یکمین جشنواره موسیقی فجر همدان گفت: رویدادها و برنامه های جشنواره در قالب یک بولتن خبری به صورت روزانه منتشر و در اختیار مردم استان قرار می گیرد.

صاحب‌خبر -

مرتضی بیات روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این بولتن خبری در هشت صفحه و شامل مطالب متنوعی از اجرای گروه های موسیقی مختلف، برگزاری نشست های نقد و بررسی، کارگاه های آموزشی و رخدادهای روزانه جشنواره است.
وی اضافه کرد: نخستین شماره این نشریه در روز افتتاحیه جشنواره با موضوع معرفی گروه های موسیقی شرکت کننده و شخصیت ها و مهمانان و اطلاع رسانی بخش های گوناگون جشنواره به مردم منتشر شد.
بیات یادآوری کرد: این بولتن خبری توسط جمعی از اهالی رسانه همدان با مدیریت انجمن موسیقی تهیه می شود و امیدواریم مورد استقبال مردم قرار گیرد.
مدیر رسانه ای جشنواره موسیقی فجر گفت: افزون بر انتشار این بولتن خبری، اخبار و رویداد های مهم جشنواره موسیقی از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به اطلاع علاقه مندان می رسد.
بیست و یکمین جشنواره موسیقی فجر همدان از یکم تا هفتم اسفند به همت انجمن موسیقی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اجرای 17 گروه موسیقی اصیل ایرانی و برنامه های جنبی متنوع برگزار می شود.
2087/7527

نظر شما