شناسهٔ خبر: 31314085 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

پاسخ جنجالی رئیس مادریدی ها به رونالدو

اتلتیکو مادرید شب گذشته بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را با دو گل از یوونتوس برد.

صاحب‌خبر -
 "ورزش سه" نوشت :  اتلتیکو با این پیروری حالا شانس بسیاری برای صعود به دور بعد دارد، اما یوونتوسی‌ها امیدوار به یک بازگشت تاریخی هستند.

شب گذشته همچنین برای رونالدو شب خوبی نبود و نتوانست کار خاصی برابر اتلتیکو انجام دهد. او بار‌ها از سوی هواداران میزبان مورد توهین قرار گرفت و با نشان دادن عدد ۵ به نشانه تعداد قهرمانی هایش در لیگ قهرمانان، پاسخ توهین‌ها را داد و کری سنگینی برای اتلتیکو خواند.

پاسخ جنجالی رئیس مادریدی ها به رونالدو

انریکه سرزو، رئیس باشگاه اتلتیکو مادریددر مورد بازی دیشب به رادیو CRC گفت: «بازی فوق العاده‌ای بود و معتقدم پیروزی ۲-۰ منصفانه بود.»


سرزو همچنین به شادی گل جنجالی دیگو سیمئونه پس از گل اول اتلتیکو هم واکنش نشان داد و از سرمربی خود دفاع کرد: «بازی بسیار پرتنش و سنگینی بود. شادی سیمئونه برایم قابل درک است و محکومش نمی‌کنم. او مورد حمایت اتلتیکو و هوادارانش قرار دارد.»


کری رونالدو: «از نظر من رونالدو فقط سه قهرمانی چمیپونزلیگ دارد؛ چرا که در دو فینالی که برابر ما به میدان رفت، کار خاصی انجام نداد و به تنهایی عامل پیروزی تیمش نبود.»


لازم به ذکر است که رونالدو در فینال سال ۲۰۱۴ برابر اتلتیکو (پیروزی ۴-۱ رئال) گل چهارم تیمش را به ثمر رساند و در فینال سال ۲۰۱۶ نیز پنالتی آخر و سرنوشت ساز را به گل تبدیل کرد.
 
 

نظر شما