شناسهٔ خبر: 31314066 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

روایت مرضیه هاشمی از ۱۱ روز زندان در آمریکا:

FBI بدون اجازه از من آزمایش DNA گرفت/سوالات سیاسی از من پرسیدند

نصر: خبرنگار پرس.تی.وی با بیان اینکه FBI بدون اجازه از من آزمایش DNA گرفت که من نسبت به این اقدام اعتراض کردم، گفت: همچنین در ابتدا من را از داشتن حجاب منع کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر به نقل از مهر، مرضیه هاشمی ظهر پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه برادرم در لوئیزیانای آمریکا زندگی می کند، اظهار داشت: پس از پایان ساخت یک فیلم مستند، بلیت هواپیمایی تهیه کردم تا به شهر دیگری در این ایالت بروم و پسر کوچکترم نیز در فرودگاه حضور داشت، به ما گفتند زودتر سوار هواپیما شوید و بر همین اساس به سمت هواپیما در حرکت بودیم که توسط FBI دستگیر شدم.

وی با بیان اینکه پس از دستگیری من را با هواپیما و پرواز اختصاصی به واشنگتن بردند، افزود: مدام تاکید می کردند که از این دستگیری به کسی خبر ندهیم و پس از اصرار فراوان برای ارتباط با خانواده‌ام، راضی به تماس شدند اما تاکید می کردند که فقط بگوییم پرواز را از دست دادیم و از بازگو کردن موارد دیگر خودداری کنم.

با اعتراض رسانه ها روسری‌ام را پس دادند

خبرنگار پرس تی وی با بیان اینکه همه مطالب و حقیقت بالاخره به خانواده منتقل شد، ابراز داشت: FBI بدون اجازه از من آزمایش DNA گرفت که من نسبت به این اقدامات اعتراض کردم، همچنین مرا از داشتن حجاب منع کردند تا اینکه سر و صدا در رسانه ها زیاد شد که پس این واقعه مجددا روسری به من دادند.

وی با بیان اینکه رفتار آنها با کسی که متهم نبود، واقعا عجیب بود، گفت: در انتقال به دادگاه نیز مرا دست‌بند و پابند و زنجیر بین دست و پا زده بودند و با این وضعیت از پله های دادگاه پایین و بالا می رفتیم.

در دادگاه سوالات سیاسی از من پرسیدند

هاشمی با بیان اینکه بالاخره متوجه شدم موضوع دستگیری من به خاطر حضورم در ایران و کار در شبکه پرس تی وی  است، افزود: از من در دادگاه سوالاتی می پرسیدند که کاملا سیاسی بود و من به آنها می گفتم که اصلا این سوالات ربطی به من ندارد و دلیل پرسیدن این سوالات را نیز نمی دانستم.

وی با بیان اینکه از من سوال می کردم چقدر در پرس تی وی آزاد هستم، ابراز داشت: از من می پرسیدند که آیا تا آن اندازه آزاد هستید که برنامه ای برای حمایت از اسرائیل در پرس تی وی بسازید که من گفتم چنین اختیاراتی ندارم و همچنین درباره منافقین نیز سوالاتی از من پرسیدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما