شناسهٔ خبر: 31313885 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

والیبال لیگ برتر؛

تیم نوجوانان شهرداری ارومیه به نیمه نهایی لیگ کشور راه یافت

ارومیه - ایرنا - مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه گفت: تیم والیبال نوجوانان این باشگاه عصر امروز /پنجشنبه/ در چهارمین دیدار از مرحله نهایی لیگ برتر کشور با پیروزی سه بر یک مقابل دورنای ارومیه راهی دیدارهای نیمه نهایی شد.

صاحب‌خبر -

پیمان رضایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات با حضور هشت تیم در 2 گروه از صبح روز دوشنبه /29 بهمن ماه/ به میزبانی شهر گنبد در سالن المپیک این شهر آغاز شد و به مدت پنج روز ادامه دارد.
وی بیان کرد: تیم دورنای ارومیه که با ترکیبی از بهترین های سال گذشته بانک سرمایه در لیگ برتر نوجوانان امسال شرکت کرده بود، اسیر هنرنمایی بازیکنان با انگیزه و متعصب شهرداری ارومیه شد و از دور رقابت ها کنار رفت.
وی ادامه داد: در این دیدار «امیررضا رزاقی» پاسور تیم شهرداری ارومیه با وجود مصدومیت از ناحیه دررفتگی انگشت دست راست، با تعصب مثال زدنی و با دادن پاس های ساعد (به جای پاس پنجه ای) نقش موثری در کسب این پیروزی داشت و در پایان با انتخاب «محمد وکیلی» سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.
مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه گفت: امیررضا رزاقی متولد سال 1382 ارومیه و بازیکن رده سنی نونهالان است ولی با توجه به آمادگی قابل قبول و انتخاب کادر فنی به عضویت تیم والیبال نوجوانان شهرداری ارومیه در آمده است.
رضایی افزود: همچنین در این دیدار علیرضا مصطفوی لک، محمد بهرام علیزاده، محمد هشتوار و مهدی صیادی به وجود مصدومیت و سرماخوردگی شدید، برای پیروزی تیم به میدان رفتند و با حضور در این دیدار روحیه خوبی به سایر هم تیمی های خود بخشیدند.
وی گفت: تیم والیبال نوجوانان شهرداری ارومیه با رسیدن به جمع چهار تیم برتر مسابقات فردا جمعه /3 بهمن ماه/ برای برگزاری دیدارهای مرحله نهایی مقابل سایپای تهران به میدان می رود و در صورت کسب پیروزی فینالیست خواهد شد.
رضایی اضافه کرد: با توجه به آمادگی خوبی که از تک تک بازیکنان این تیم سراغ داریم انتظار می رود با درخشش در رقابت های لیگ برتر نوجوانان کشور نتایج ضعیف کسب شده توسط تیم لیگ برتری و جوانان شهرداری ارومیه کمرنگ تر شود.
به گزارش ایرنا سینا زینالی و اردلان سید عباسی در پست پاسور، محمد هشتوار و امیر محمد حیدری زاد در پست پشت خط زن، امیررضا رزاقی و امید حسن زاده در پست لیبرو، محمد مختاری، امید حسنی، علیرضا مصطفوی لک، محمد صالحی و محمد بهرام علیزاده در پست دریافت کننده قدرتی، ارکان اصغر پور، یاسین کاظم زاده و مهرشاد غفاری در پست سرعتی، بازیکنان تیم نوجوانان شهرداری ارومیه هستند.
هدایت تیم نوجوانان شهرداری ارومیه را یوسف قربانی با کمک سعید شیری بر عهده دارد و توحید نوری سرپرست تیم است.
این رقابت ها با حضور هشت تیم راه یافته به مرحله نهایی در حال برگزاری است تا در پایان قهرمان لیگ برتر والیبال نوجوانان در فصل جاری مشخص شود.
7156/7129

نظر شما