شناسهٔ خبر: 3131388 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جمهوریت-قدیمی | لینک خبر

ضخامت گلکسی اس ۱۰ پلاس با وجود باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری، کمترین در چند سال اخیر است

ما امروز در ترتجی یک جمع بندی مشخصات خانواده گلکسی اس ۱۰ تا کنون داشتیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش جمهوریت ;

ما امروز در ترتجی یک جمع بندی مشخصات خانواده گلکسی اس ۱۰ تا کنون داشتیم. حالا اما جدیدترین داده ای که درباره خانواده گلکسی اس ۱۰ منتشر شده است درباره ضخامت آن است. گفته می شود ضخامت گلکسی اس ۱۰ پلاس با وجود باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری، کمترین در چند سال اخیر است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

در مطلب قبلی خواندیم که حافظه رم LPDDR5 برای سه گانه گلکسی اس ۱۰ استفاده خواهد شد. به نظر می رسد که تک تک جزئیات گلکسی اس ۱۰ قرار است در چند مرتبه لو بروند. این در حالی است که شما فقط یک یا دو سه شایعه درباره دستگاه های دیگر می شنوید و اکثر موارد درون آن است.

در جدیدترین شایعه خانواده گلکسی اس ۱۰ ما ضخامت هر سه عضو را می بینیم که عبارت است از:

  • ضخامت گلکسی اس ۱۰ لایت : ۷.۷۹ میلی متر
  • ضخامت گلکسی اس ۱۰ : ۷.۸۵ میلی متر
  • ضخامت گلکسی اس ۱۰ پلاس : ۷.۹۴ میلی متر

به این صورت پرچمدار ۲۰۱۹ سامسونگ کمترین ضخامت را از سال ۲۰۱۶ به این سو دارد. این در حالی است که در ترنجی خواندیم باتری این دستگاه ها نسبت به نسل های قبلی تا ۵۰۰ میلی آمپر افزایش داشته اند. برای مقایسه می توانم بگویم که ضخامت گلکسی اس ۶ با دوربین بسیار برجسته و باتری ۲۵۵۰ میلی آمپر برابر ۶.۸ میلی متر بود و گلکسی اس ۷ اج با باتری ۳۶۰۰ میلی آمپری و دوربین تقریبا هم سطح بدنه برابر ۷.۷ میلی متر بود.

ضخامت بحث مهمی در طراحی است و اگر به یاد داشته باشید مثلا ضخامت ۶.۹ میلی متری آیفون ۶ که دیگر تکرار نشد، خیلی خوشدست و جذاب بود. نظر شما چیست؟ فکر می کنید که این کاهش ضخامت چقدر مهم باشد؟

لینک کوتاه:

نظر شما