شناسهٔ خبر: 31313431 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: سازمان سنجش آموزش کشور | لینک خبر

اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور در باره تاريخ ثبت نام و برگزاري آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته سال 1398

صاحب‌خبر -

 بدين وسيله به اطلاع كليه متقاضيان ثبت‌نام و شركت در آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته سال 1398 مي‌رساند كه ثبت‌نام و انتخاب رشته براي شركت در آزمون مذكور از طريق پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان از تاريخ 98/02/10 آغاز و تا تاريخ 98/02/16 پايان مي‌پذيرد. عناوين رشته‌هاي امتحاني پذيرش با آزمون و رشته‌هاي تحصيلي پذيرش صرفاً بر اساس سوابق تحصيلي (با معدل كل كارداني) در آزمون فوق، به شرح جدول ذيل مي‌باشد و لازم به توضيح است كه آزمون رشته‌هايي كه پذيرش آنها «با آزمون» صورت مي‌گيرد در روز جمعه مورخ 98/05/11 برگزار خواهد شد. 

دریافت فایل جدول رشته‌هاي امتحاني پذيرش با آزمون و رشته‌هاي تحصيلي پذيرش صرفاً براساس سوابق تحصيلي ( با معدل كل دوره كارداني و بدون آزمون) در آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته سال 1398 فرمت PDF

طبق جدول فوق، در آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته سال 1398 پذيرش دانشجو در 16 رشته امتحاني از طريق برگزاري آزمون و در 50 رشته تحصيلي صرفاً بر اساس سوابق تحصيلي (با معدل كل دوره كارداني و بدون آزمون) صورت مي‌پذيرد. 

دفترچه‌ راهنماي ثبت‌نام و انتخاب رشته‌هاي تحصيلي كه حاوي اطلاعات و شرايط و ضوابط پذيرش در دروه‌هاي مذكور مي‌باشد همزمان با شروع ثبت‌نام در پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان در دسترس خواهد بود.

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

نظر شما