شناسهٔ خبر: 31313218 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در کاشان:

اسلام به زودی جهان را فرا خواهد گرفت

کاشان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه کاشان گفت: امروز در شرایط حساس بین المللی درگیری و رویارویی سختی بین جبهه حق و باطل در جریان است که با الهام از آیه های قرآنی باور داریم آینده جهان، از آن اسلام می باشد و به زودی همه کره زمین را فرا خواهد گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، آیت الله عبدالنبی نمازی روز پنجشنبه در دیدار خبرنگار شبکه پرس تی وی از وی به عنوان یکی از سربازان مسیر حضرت فاطمه زهرا (س) نام برد و افزود: این مجاهدتی که در برابر آمریکایی ها صورت گرفت، نشان دهنده قدرت اعتقاد و بزرگی اسلام است.
وی بیان کرد: مجاهدت در برابر آمریکایی ها از سوی یک بانوی مسلمان، نظام امنیتی و سیاسی آنها را بهم ریخت که این نشان دهنده بزرگی و برکت اسلام می باشد که در همه تنگناها و مشکلات حرف آخر را می زند.
نماینده ولی فقیه در شهرستان کاشان اضافه کرد: دل انسان به مسائل معنوی و فرهنگی شاد است و نمی توان با زور و پلیس آن را متحول کرد، زیرا آنچه قلب را مجذوب می کند نیروی ایمان و اعتقاد می باشد.
وی ادامه داد: رویدادهای پیش رو همه نشان دهنده جایگاه حق و باطل است و آنهایی که جمهوری اسلامی ایران را به رعایت نکردن حقوق بشر متهم کرده و باور دارند حقوق زنان نادیده گرفته می شود، خودشان نقض کننده حقوق بشر در جهان هستند.
آیت الله نمازی با اشاره به اینکه امروز اسلام در همه عرصه ها و صحنه های جهانی پیشرو بوده و حرف نخست را می زند، عنوان کرد: سده کنونی، دوران محاصره ابرقدرت ها از سوی مستضعفان جهان است؛ چنان که دولت مدعی تسلط بر کره زمین و احاطه بر حکومت های جهان در برابر یک بانوی مسلمان و با ایمان خوار می شود.
وی افزود: امروز چادرهای مشکی بانوان ایرانی در آیین های عبادی سیاسی نمازهای جمعه، راهپیمایی های 22 بهمن و روز قدس دشمن را در توطئه ها ناامید کرده که این امر نشان دهنده قدرت و اقتدار جیهه حق در برابر جبهه باطل است و آینده جهان از چادرهای مشکی که دشمن با آن مبارزه می کند، شکل می گیرد.
امام جمعه کاشان در ادامه ابراز امیدواری کرد که همه بانوان با انگیزه ای که در جهان به ویژه کشورهای اروپایی دشمن را با حجاب خود خلع سلاح کردند، در راه ترویج اسلام موفق باشند.
خبرنگار و مجری آمریکایی الاصل شبکه پرس تی وی نیز در این دیدار گفت: آمریکا در نفوذ تا حدودی موفق بوده اما امروز که با نفوذ فرهنگی دشمن رو به رو هستیم، باید تلاش بیشتری برای شناساندن و نشان دادن واقعیت های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به جوان های ایرانی داشته باشیم.
مرضیه هاشمی افزود: اگر واقیت های انقلاب اسلامی برای نسل جدید بازگو شود، جوان ایرانی نیز بر اساس شناختی که از انقلاب و نظام خود به دست می آورد در برابر نفوذ فرهنگی دشمن ایستادگی کرده و مرعوب و مغلوب نخواهد شد.
وی تصریح کرد: نگاه برخی از جوان های ایرانی با تاسف رو به غرب بوده و تصور می کنند که فرهنگ غربی بهترین الگو برای آنها است، در حالی که بهترین الگو برای آنها اهل بیت (ع) هستند.
وی اضافه کرد: نعمت هایی مانند دین اسلام و تشیع را باید جوانان قدر بدانند زیرا دنیا تشنه دین اسلام و تشیع می باشد اما برخی در حال فاصله گرفتن از این حقیقت هستند.
به گزارش ایرنا، ملانی فرانکلین مجری آمریکایی‌ الاصل شبکه پرس تی وی که پس از گرویدن به دین مبین اسلام نام مرضیه هاشمی را برگزیده، در جریان سفر به ایالات متحده برای دیدار با بستگانش 11 روز در بازداشت پلیس فدرال آن کشور قرار گرفت.
6136/8123

نظر شما