شناسهٔ خبر: 31312807 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

واکنش داور به اعتراضات سرمربی هیرو

71613

داور بازی دور برگشت مرحله نیمه نهایی بسکتبال بانوان بین تیم‌های نامی نو و هیرو به اعتراضات سرمربی تیم هیرو به داوری واکنش نشان داد و معتقد است در این بازی درصد خطاها پایین بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، در پایان بازی برگشت مرحله نیمه نهایی بین هیرو و نامی نو که با شکست هیرو همراه بود، پوران عباسی، سرمربی تیم بسکتبال بانوان هیرو اعتراضاتی به داوری داشت و معتقد بود داوری باعث شده که ببازیم.

تالین طهماسیان، مسؤول لیگ برتر بسکتبال بانوان و داور دیدار هیرو و نامی نو در مورد داوری این بازی گفت: ما فیلم بازی قبل را دیدیم و کاملاً مسلط بودیم. تمام تاکتیک‌های هر دو تیم را می‌دانستیم و در مورد تمام صحنه‌ها حرف زده بودیم. در هر صورت به نظر کارشناسان احترام می‌گذارم.

او در ادامه افزود: هر دو تیم الان تحت فشار هستند. ما می‌توانیم فیلم بازی را ببینیم و کارشناسی کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم داوری امروز دیدار دور رفت را هم قضاوت کرده بودند؟ گفت: نه فقط خانم ناظمی هفته گذشته هم داوری کرد. من قبل از اینکه چیدمانم را انجام دهم فیلم بازی‌ها را دیدم و با توجه به فیلم و درصد خطای داوران چینش را انجام دادم.

مسؤول لیگ برتر بسکتبال بانوان در پاسخ به این سوال که آیا در مقایسه با دیدار رفت به داوری این بازی نمره قبولی می‌دهید یا خیر؟ بیان کرد: این دو بازی خیلی متفاوت بود اما از آنجایی که فیلم بازی هفته قبل را دیدیدم درصد خطاهای امروز بسیار پایین آمده بود.

طهماسیان در پایان بیان کرد: تیم‌های بازنده همیشه نظرات مخالف‌شان را دارند این طبیعی است اما خدا را شکر می‌کنم که در تمام ثانیه‌های بازی مسلط بودیم و خوب کار کردیم.
انتهای پیام

نظر شما