شناسهٔ خبر: 31312587 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فرمانده سپاه نینوا گلستان:‌‌ هراس دشمنان نفوذ و گسترش تفکر اسلامی در دنیاست

R41471/P/S6,70/CT11 / R41471/P1377/S6,70/CT11

سردار معروفی گفت: با توجه به همه فتنه‌های دشمنان برای از بین بردن وحدت مردم و فاصله بین نظام جمهوری اسلامی و مردم، حضور همه مذاهب در راهپیمایی ۲۲ بهمن رفراندومی برای تثبیت انقلاب ۵۷ بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، سردار حسین معروفی ظهر امروز در همایش گفتمان وحدت، اقتصاد مقاومتی و توسعه بانکداری اسلامی در سالن اجتماعات دانشگاه شمس این شهرستان اظهارداشت: ملت بزرگ ایران تحت امر ولی فقیه زمان خود به زیبایی در راهپیمایی 22 بهمن حضور یافتند و همه فتنه‌ها و هجمه‌های دشمن را از بین بردند.

وی افزود: با توجه به اینکه دشمن در تهران فعالیت‌های بسیاری برای حضور کمرنگ مردم در راهپیمایی 22 بهمن انجام داد، اما امسال بیشترین رویش را مردم تهران در این راهپیمایی داشتند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان داشت: مردم ما متشکل از همه اقوام و مذاهب دین، انقلاب، ارزش و آبرو خود را حفظ کردند و به رغم همه مشکلات اقتصادی حضور بی نظیری داشتند که این حضور مسئولیت مدیران و خواص را سنگین تر می‌کند.

 
وی با بیان اینکه وحدت و وفاق حقیقی یکی از مولفه‌های بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی و دوران 40 سال عمر انقلاب اسلامی است،خاطرنشان کرد: آنچه انقلاب ما را متمایز و عزیز کرده وحدت و وفاق حقیقی و فرهنگ دینی است که مایه عزت و شرف ملت ایران شده است. امروز ملت ایران از همه اقوام و مذاهب در چارچوب حکومت دینی و تحت امر مقام معظم رهبری صاحب شرف و بزرگی شدند.

سردار معروفی گفت: گرچه رهبر و مرجع همه ما شیعه است اما انقلاب ما انقلاب ناب محمدی( ص)  بوده و تنها انقلابی است که به مردم غزه که یک شیعه در آن وجود ندارد کمک نموده و سد بلا آنها شده است.

وی یادآور شد: امروز دعوای موجود در جهان و منطقه بر سر تفکر و اندیشه اسلام است و دشمنان درصدند تا اسلام آمریکایی را با مدیریت آمریکا و صهیونیست و عربستان در جهان و ایران گسترش دهند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی و حکومت اسلامی ایران اسلام در دنیا نفوذ کرده و مردم ایران ام‌القری واقعی جهان شدند.

وی درباره بانک انصار بیان داشت: بانک انصار با افتتاح چنین شعبه‌هایی برای خدمات به مردم خوب اهل تسنن کار انقلابی انجام داده است.این بانک چنین وظیفه‌ای نداشته و براساس رسالت و غیرت دینی و ملی خود و استفاده جوانان از این منابع برای حل مشکلات این اقدام صورت گرفته است.

سردار معروفی اضافه کرد: بانک انصار دغدغه علمای اهل تسنن در اجرای بانکداری اسلامی را برطرف کرده و نتیجه این شعبه در استان سیستان و بلوچستان در راستای ایجاد اشتغال و محرومیت‌زدایی ملموس است.

انتهای پیام/ش

نظر شما