شناسهٔ خبر: 31312397 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری:

​چهارمحال و بختیاری جزء استان های برتر کشور در مبارزه با مواد مخدر است

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بیش از ۲۵۰ خانه ورزش روستایی طی دو سال گذشته در استان راه اندازی شده است، گفت: چهارمحال و بختیاری جزء استان های برتر کشور در مبارزه با مواد مخدر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، قدیر مرتضوی شب گذشته(1 بهمن) در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری که با حضور جمعی از مسئولین استان در سالن شهید خرازی استانداری برگزار شد، گفت: اولویت مبارزه با مواد مخدر در جامعه پیشگیری است و در این راستا برنامه های متعددی پیش بینی شده است.

 

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری از برگزاری طرح پاکسازی مناط آلوده مواد مخدر در استان خبر داد و افزود: در این راستا چندین محله از شهرکرد پاکسازی شده و نظارت ها در این مناطق تشدید گردیده است.

 

وی با اشاره به اظهار رضایت مردم از پاکسازی مناطق آلوده استان، اظهار کرد: برنامه های فرهنگی و اجتماعی در راستای پیشگیری از گسترش مواد مخدر در این مناطق در حال برگزاری است.

 

مرتضوی پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر، بیمه درمانی معتادان و راه اندازی خانه های ورزش را از مهمترین اقدامات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر طی سال جاری در استان برشمرد.

 

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بیش از 250 خانه ورزش روستایی طی دو سال گذشته در استان راه اندازی شده است، گفت: چهارمحال و بختیاری جزء استان های برتر کشور در مبارزه با مواد مخدر است.

 

نظر شما