شناسهٔ خبر: 31312227 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

جهانبخش: مهم ترین چیز برای من این است که به بالاترین سطح آمادگی برسم؛ در گلزنی تیم هم باید سهیم باشم

مهیار میرزاپور

علیرضا جهانبخش می خواهد توانایی هایش را در لیگ برتر انگلیس اثبات کند.

صاحب‌خبر -

طرفداری - علیرضا جهانبخش که دوباره به آمادگی کامل رسیده است، می گوید دیگر وقت آن رسیده که به انتظار طولانی اش برای گلزنی پایان دهد.

به گزارش Argus، مهاجم برایتون که فصل گذشته با پیراهن آلکمار هلند، 21گل به ثمر رساند، می خواهد گلزنی در لیگ برتر انگلیس را هم شروع کند. او در هفته های اخیر با بازی در تیم ملی ایران و باشگاه برایتون نشان داده که دوباره به آمادگی رسیده است. علیرضا در بازی روز شنبه برایتون برابر دربی در جام حذفی انگلیس، 90 دقیقه بازی کرد. برایتون در این بازی به پیروزی رسید.

من احساس خوبی دارم. در نیمه اول با اعتماد به نفس بالا با توپ کار کردم. سعی کردم وظایفم را به خوبی انجام دهم. ولی طبیعتا نیاز دارم که گلزنی کنم. این مهم ترین چیزی است که به دنبالش هستم. در بازی با دربی هم چند بار شانسم را امتحان کردم. سعی کردم به سمت داخل حرکت کرده شوتزنی کنم ولی آنها واقعا فشرده و منسجم دفاع می کردند.

وی در ادامه افزود:

بازیکنان خط جلو، وینگرها و مهاجمین. مردم از چنین بازیکنانی انتظار گلزنی دارند یا اینکه در گلزنی کمک کنند و پاس گل بدهند. صادقانه باید بگویم. این هدف بعدی من است. حالا مهم ترین چیز برای من این است که دقایق بیشتری در زمین باشم و به بالاترین سطح آمادگی برسم. در گلزنی تیم هم باید سهیم باشم.

جهانبخش در جام ملت های آسیا 2019 و در بازی با عمان و در دیدار دوستانه با بولیوی در اکتبر، برای تیم ملی ایران گلزنی کرد.

نظر شما