شناسهٔ خبر: 31311970 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در گفتگو با مهر مطرح شد:

خونه به خونه مازندران دروازه‌بان لیگ برتری جذب کرد

بابل- مسئول اطلاع‌رسانی باشگاه خونه به خونه مازندران، از جذب «سعید ابراهیم پور» دروازه‌بان بابلی تیم مس رفسنجان به این تیم در ادامه مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

 محمد نعمتی درگفتگو باخبرنگار مهر اظهار داشت: ابراهیم پور نیم فصل نخست را در تیم مس رفسنجان حضور داشت و پس از توافق با مسئولان باشگاه خونه به خونه مازندران، این تیم را تا پایان فصل جاری همراهی خواهد کرد.

وی افزود: ابراهیم پور پیش ازاین سابقه بازی در تیم های نساجی، سایپای تهران درلیگ برتر و ، شهرداری اراک وایرانجوان بوشهر درلیگ دسته یک را درکارنامه دارد.

تیم خونه به خونه مازندران درچارچوب هفته بیست وپنجم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور روزدوشنبه 6 اسفندماه در دیداری خانگی میزبان تیم رده ششم مس کرمان است.

این تیم اکنون با کسب 18 امتیاز در رده پانزدهم جدول رده بندی شانزده تیمی این مسابقات قرار دارد.

خونه به خونه بابل که سال گذشته با بدشانسی در آخرین دیدار لیگ یک با گل شماری از رفتن به لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران جا ماند در فصل جاری این رقابت ها با نتایج ضعیف یکی از گزینه ها سقوط به دسته پایین تر است.

مالکان این تیم متمول سال های گذشته در لیگ یک برای جلوگیری از سقوط تیمشان به لیگ پایین تر اکبر میثاقیان سرمربی که 2 فصل قبل در روزهای پایانی به دلایل نامعلومی از این تیم برکنار کردند را به خدمت گرفتن تا شاید آب رفته به جوی برگردد.

نظر شما