شناسهٔ خبر: 31311344 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بازداشت ۸ نفر در ارتباط با حادثه تروریستی ‌زاهدان/خانه‌های تیمی تروریست‌ها کشف شد

R1377/P/S6,65/CT12 / R1377/P1377/S6,65/CT12

گروه استان‌ها ـ رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان از دستگیری ۸ نفرمتهم در ارتباط با حادثه تروریستی محور خاش ـ زاهدان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از روابط عمومی دادگستری سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی‌ از دستگیری 8 نفرمتهم در ارتباط با حادثه تروریستی محور خاش ـ زاهدان خبر داد و اظهار داشت: ‌با تلاش‌های نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی و پشتیبانی دستگاه قضایی استان تا کنون 8 نفر متهم در این خصوص دستکیر که دو نفر آنها طی روز گذشته و امروز دستگیر شدند.

وی افزود: از 6 نفر دستگیر شده در روزهای قبل که جرم آنها محرز ‌شد،  یک نفر خانم که مالک خودروی انتحاری بوده ‌در شهرستان خاش دستگیر شد.

حمیدی با بیا‌ن اینکه در بررسی‌های به عمل آمده از منزل نامبرده قطعاتی از خودروی انتحاری کشف شد، تصریح کرد:‌ در این پرونده با قاطعیت در مجتمع جرایم امنیتی در حال پیگیری است و به محض محرز شدن و قطعیت مجرمیت نسبت به صدور حکم اقدام و احکام شرعی صادره با قاطعیت اجرا خواهد شد و به اطلاع عموم خواهد رسید.

وی همچنین از کشف خانه‌های تیمی در شهرستان‌های خاش و سراوان خبر داد و گفت: در بررسی‌های انجام شده 150 کیلو مواد منفجره آماده انفجار در شهرستان خاش و 600 کیلو مواد منفجره پیش ساخت بمب در شهرستان سراوان کشف شد‌.

‌حمیدی درباره‌ ترور مامور راهنمایی و رانندگی نیز ‌از دستگیری سه نفر خبر داد و افزود‌: در بررسی‌های اولیه سرنخ‌های خوبی به دست آمده ‌که از بیان جزئیات فعلا معذوریم‌.

انتهای پیام/ش

نظر شما