شناسهٔ خبر: 31311197 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

وزير راه و شهرسازی:

دولت منابع زيادی را برای اقلام اساسی اختصاص داد

وزير راه و شهرسازی گفت: دولت منابع زيادی را برای اقلام اساسی اختصاص داده كه با دلار ٤ هزار و ٢٠٠ تومان محاسبه می‌شود كه اميد داريم با سهولت اين اقلام به دست مردم برسانند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمد اسلامی ظهر امروز در دیدار با مردم شهرستان کمیجان اظهار کرد: دولت منابع زیادی را برای اقلام اساسی اختصاص داده که با دلار ٤هزار و ٢٠٠تومان محاسبه می‌شود که امید داریم که با سهولت این اقلام به دست مردم برسانند.

وی بیان داشت: در اوایل جنگ احتکار وجود داشت و مبارزه با آن یک نهضت شده بود و مردم نیز در این کار دخالت می‌کردند.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: به منظور گشایش امور اقتصادی و کیفیت معیشت مردم دولت باید اهتمام ویژه‌ای برای اشتغال و تولید داشته باشد و با حمایت از اشتغال روستایی مشکلات را مرتفع کند.

اسلامی با اشاره به چهل‌سالگی انقلاب بیان کرد: به برکت انقلاب و هوشیاری مردم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتیم.

وی اظهار داشت: انقلاب دارای پایه‌های اعتلای کلمه حق و اعتلا و آبادانی سرزمین است

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در این ٤٠ سال انقلاب فراز و فرودهای زیادی داشته‌ایم و افتخارات که کسب کرده‌ایم را مدیون مردم هستیم و در این مسیر از هیچ برنامه تعریف شده‌ای تبعیت نکرده‌ایم.

اسلامی خاطرنشان کرد: کشورهای نظیر آمریکا در شورای امنیت از حق وتو استفاده می‌کنند و تنها کشوری که در آن اجازه مداخله ندارند ایران است و ما باید شاکر باشیم که از سلطه‌پذیری نجات پیدا کردیم.

وی همچنین با اشاره به محورهای مواصلاتی کمیجان گفت: باید اجرای بهسازی و ایمن‌سازی جاده کمیجان، میلاجرد را با سرعت بیشتری دنبال کنیم.

وزیر راه و شهرسازی افزود: با توکل بر خدا در پایان دولت در شهرستان کمیجان راه ناایمن نداشته باشیم.

اسلامی اضافه کرد: طرح ساخت مرکز فرهنگی در شهرستان کمیجان را باید با شتاب بیشتری دنبال کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برای جذب سرمایه‌گذار در شهرستان کمیجان نیز باید با جدیت بکوشیم چراکه این اقدام رونق اقتصادی را به همراه خواهد داشت.

افتتاح تقاطع غیر همسطح شهید هاشمی فراهان، افتتاح ۱۰ کیلومتر از بزرگراه اراک - فرمهین از دیگر برنامه‌های وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان مرکزی بود.

انتهای پیام/

نظر شما