شناسهٔ خبر: 31311187 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مصری در تذکر شفاهی:

رزمندگان معسر نیاز به حمایت دولتی دارند

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس با بیان اینکه رزمندگان در روزی که نظام از آن ها خواسته با حضور در جبهه ها در مقابل دشمن سینه سپر کرده اند، تاکید کرد که آن ها در شرایط کنونی به حمایت دولت نیاز دارند اما مورد بی توجهی قرار گرفته اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در تذکری به دولت خطاب به معاون پارلمانی رئیس جمهور، گفت: از 6 ماه قبل به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور گفته ام که اگر به مردم کمک معیشت می دهید عدالت را در روند اجرای آن رعایت کنید.

وی افزود: هم اکنون به کسی که 2 میلیون و 990 هزار تومان حقوق می گیرد سبد معیشت می دهند اما برای رزمندگان معسر که عسرشان در سال های اخیر اضافه شده است حتی یک ریال هم به حقوقشان اضافه نکرده اند کما اینکه مدت 3 سال است که آن ها همچنان ماهانه مبلغ 500 هزار تومان دریافت می کنند.

نماینده مردم کرمانشاه با یادآوری اینکه رزمندگان در روزی که نظام از آن ها خواسته با حضور در جبهه ها در مقابل دشمن سینه سپر کرده اند، تاکید کرد که آن ها در شرایط کنونی به حمایت دولت نیاز دارند اما مورد بی توجهی قرار گرفته اند.

انتهای پیام/ 

نظر شما