شناسهٔ خبر: 31311186 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پیگیری سوژه مردم: نبود مترو، مشکل مردم شهریار، اندیشه، مارلیک، فردیس و ملارد

فارس من| استاندار تهران: تمام توان را برای شروع عملیات اجرایی مترو غرب تهران در سال ۹۸ به‌کار می‌گیریم

استاندار تهران گفت: مترو غرب استان یکی از پروژه‌های اولویت دار است و تمام توان را برای شروع عملیات اجرایی در سال ۹۸ را خواهیم گذاشت.

صاحب‌خبر -

انوشیروان محسنی بندپی ظهر امروز در در حاشیه بازدید از روند ساخت بیمارستان شهر قدس پاسخ به سوال خبرنگار فارس در خصوص زمان احداث مترو غرب استان تهران اظهار داشت: قرار بر این بود که مشاور مطالعات خود را تا پایان سال ۹۸ در اختیار ما قرار دهد و مترو غرب استان یکی از پروژه‌های اولویت دار است و تمام توان را برای شروع عملیات اجرایی در سال ۹۸ را خواهیم گذاشت.

به گزارش فارس تحقیقات درباره مترو غرب استان تهران 11 سال پیش آغاز شده است ولی متأسفانه هنوز اقدامی عملیاتی نشده است.  ترافیک سال‌هاست که شهرستان‌های پرجمعیت غربی استان را آزار می‌دهد، ترافیکی که با وعده‌های توخالی نمایندگان و مسؤولین شهری به نمکی بر زخم‌های کهنه مردم شهریار، ملارد و مارلیک تبدیل شده است.

محمد محمودی شاهنشین نماینده مردم شهرستان‌های قدس، شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مراحل پایانی آماده‌سازی دیتل‌های اجرایی پروژه مترو حومه تهران، از آغاز عملیات عمرانی مترو غرب استان از سال آینده خبر داد.

این گزارش به‌منظور پیگیری سوژه مردمی «نبود مترو، مشکل مردم شهریار، اندیشه، مارلیک، ملارد» در سامانه «فارس من» با 2700 امضا پیگیری شده است.

انتهای پیام/ش/م/الف30/ر

نظر شما