شناسهٔ خبر: 31311163 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کلید حل مشکلات ایلام اعتماد به خلاقیت جوانان است

R7718/P/S6,52/CT11

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ایلام، کلید حل مشکلات استان ایلام را اعتماد به خلاقیت جوانان نام برد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، محمدجعفر کبیری، پیش از ظهر امروز در نشست خود با جمعی از جوانان استان ایلام اظهار داشت: آنچه امروز نیاز کشور است، توجه به توانایی و خلاقیت نسل جوان است و اعتماد به نسل جوان موجب رشد و بالندگی کشور می‌شود.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تاکید و خطاب«گام دوم انقلاب» توسط مقام معطم رهبری به نسل جوان را حجت بر همگان برای باور کردن توان جوانان دانست و گفت: نسل جوان امروز الگویی برتر برای کشور هستند و باور کردن نسل جوان و سپردن امور به جوانان توسعه کشور را در تمام جوانب در پی دارد.

کبیری با بیان اینکه باورم این است که امروز جوانان و نسل سوم انقلاب قوی‌ترین حامیان کشور و انقلاب هستند، می‌گوید: خلاقیت و ارائه راهکار خلاقیت ویژه نسل جوان است و پیشرفت‌های علمی و تحقیقی و پژوهشی و حضور در میادین رقابت جهانی ازآن جوانان است.

وی مشکلات فعلی کشور را قابل حل دانست و گفت: اتکا به نسل جوان، پویایی و انسجام نسل جوان  و اعتماد به نسل جوان آینده روشن و موفق برای کشور در پی دارد و پیروزی از آن ایران اسلامی است.

تسنیم،  این نشست که با حضور محمد نوذری، معاون سیاسی و امنیتی استاندار برگزار شد، مشاوران جوان دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مردم نهاد در حوزه جوانان مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند و  مباحث  اشتغال جوانان، بها دادن به جوانان در امور مدیریتی، گفتمان سازی در حوزه جوانان، جوان محوری در حل مشکلات پیش روی جامعه  مورد بحث قرار گرفت.
انتهای پیام/ن

نظر شما