شناسهٔ خبر: 31311148 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

گزارش شهردار یاسوج از بزرگترین همایش مدیریت شهری کشور

نهمین نمایشگاه شهر ایده آل و همایش مدیریت شهری و روستایی با حضور بیش از ۱۵۰۰ میهمان از سراسر کشور و شهرداری یاسوج در بندرعباس گشایش یافته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی، شهردار یاسوج در حاشیه بازدید از غرفه شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه شهر ایده‌آل گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه ارائه دستاوردها و پتانسیل ها در حوزه مدیریت شهری و به اشتراک گذاشتن تجارب موفق شهرداری هاست.

دکتر نستهن مقدم با بیان این مطلب افزود: چند پروژه زیرساختی و مهم شهرداری یاسوج در حوزه های زیرساختی و اقتصاد مقاومتی به این نمایشگاه راه یافته است و فرصت معرفی آنان فراهم شده است.

مقدم گفت: پروژه پل چهارم امام سجاد (ع) که در یکسال گذشته ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و اکنون ۹۰ درصد پیشرفت دارد از پروژه های اقتصاد مقاومتی شهر یاسوج است که به این نمایشگاه راه یافته است.

وی ادامه داد: مرکز معاینه فنی خودرو شهر یاسوج که با مشارکت شهرداری راه اندازی شده است نیز از جمله پروژه های شهری است که در نمایشگاه شهر ایده آل مورد توجه قرار گرفته است.

شهردار مرکز استان ابراز داشت: پروژه های فضای سبز شهر یاسوج و فرصت های سرمایه گذاری بدر بخش گردشگری نیز در این نمایشگاه در بخش پروژه های زیرساخت گردشگری شهری معرفی می شوند.

نستهن مقدم خاطرنشان کرد: این نمایشگاه فرصت مغتنمی برای جذب گردشگر و سرمایه گذار در این بخش و شکوفا کردن اقتصاد گردشگری شهری است که با قابلیت های موجود می توان در این زمینه گام های خوبی برداشت.

نماینده شهرداران استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: شهرداری های یاسوج، پاتاوه و سی سخت به نمایندگی از استان کهگیلویه و بویراحمد در این نمایشگاه حضور دارند.

مقدم بیان داشت: ۴۰ پروژه شهری از جمله خیابان ۴۵ متری بنسجنان - شرف آباد - دولت آباد - زیرتل، پروژه های پل امام سجاد و جاده اتصال آن به سروک، مسیر ویژه بیمارستان امام بیمارستان امام سجاد (ع) و پروژه های حوزه های مختلف عمرانی، ترافیکی و فضای سبز با اعتباری بیش از ۷۵ میلیارد تومان در شهر یاسوج در دست اجراست که در این نمایشگاه معرفی می شوند.

شهردار یاسوج ابراز داشت: استقبال خوبی از این نمایشگاه شده است و حضور مسئولان کشوری در نمایشگاه شهر ایده آل نیز بسیار پررنگ بود.

وی همچنین گفت: حضور دهیاری ها و شرکت های تولید کننده محصولات مورد نیاز شهرداری ها، کمک به شناخت عرضه کنندگان فناوری های نوین روز دنیا در حیطه مدیریت شهری و حمایت از تولیدات ملی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در حوزه های مختلف فضای سبز و مبلمان شهری، خدمات شهری، پسماند و سایر حوزه های کاری شهرداری ها از دیگر مزایای این نمایشگاه است.

بر اساس این گزارش، نهمین نمایشگاه بزرگ مدیریت شهری و روستایی کشور از یکم تا سوم اسفند ماه در محل نمایشگاه‌های دائمی شهر بندرعباس برپا بوده و آماده بازدید علاقمندان است.

۴۶

نظر شما