شناسهٔ خبر: 31311147 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نوروزی در تذکر شفاهی:

پروژه‌های مربوط به سفر ۶ سال پیش رییس جمهور به اطراف تهران معطل اعتبار است

نماینده مردم رباط کریم در مجلس گفت: چندین پروژه معطل در شهرهای تهران، اسلامشهر، بهارستان و رباط کریم وجود دارد که مربوط به سفرهای ریاست محترم جمهور در 6 سال گذشته است ولی متاسفانه هیچ اقدامی در جهت تکمیل این پروژه ها صورت نگرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در تذکری به دولت گفت: چندین پروژه معطل در شهرهای تهران، اسلامشهر، بهارستان و رباط کریم وجود دارد که مربوط به سفرهای ریاست محترم جمهور در 6 سال گذشته است ولی متاسفانه هیچ اقدامی در جهت تکمیل این پروژه ها صورت نگرفته است.

وی افزود: یکی از این پروژه ها کمربند اسلامشهر، بهارستان و رباط کریم تا فرودگاه بین المللی امام خمینی است که این پروژه نزدیک به 6 سال است که ادامه مسیر می دهد ولی متاسفانه تا به امروز به انجام قطعی نرسیده است.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس تصریح کرد: از محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی تقاضا می شود تا خط آهن تهران- اسلامشهر- بهارستان و رباط کریم را که روزی 28 خط در حال رفت و آمد است را مورد توجه قرار داده و سریعا خط 2 این مسیر را تکمیل کنند لذا تا به الان ریالی بابت تکمیل این پروژه پرداخت نشده است.

وی خاطرنشان کرد: طرح خط انتقال آب الغدیر به اسلامشهر- بهارستان- رباط کریم و پرند نیازمند بودجه است که تقاضا می شود مورد توجه قرار گرفته و بودجه آن تامین شود.

انتهای پیام/ 

نظر شما