شناسهٔ خبر: 31311029 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

دنیای غرب از علم برای از بین بردن حیات انسان ها استفاده می کنند/سلامت معنوی بر پیشرفت بشر تاکید دارد

سردار سلامی گفت: فقدان معنویت در غرب به گونه ای است که وقتی علم در آنها رشد می کنند علم را برای از بین بردن حیات استفاده می کنند و می کوشند که چگونه همه جهان را بیمار کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «سردار سلامی» امروز (پنجشنبه 2 اسفند) در همایش سلامت معنوی که در تالار غدیر برگزار شد، با تجلیل از شخصیت دکتر شیبانی گفت: همیشه عناصر و حقایقی وجود دارند که ساختمان هویت و شخصیت یک ملت و یک جامعه را می سازند، انسان های بزرگی که استوانه های وسیع شخصیت یک ملت هستند، ما نمی توانیم بدون داشتن قهرمانانی بزرگ یک ملت زنده و بزرگ باشیم.

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: عظمت و وسعت هر کشور و ملتی به عظمت روح و وسعت قلب ها و قلمرو ذهن های مردان و زنان آن است، حتی این انسان ها هستند که وقتی تجسم ارزش های یک مکتب می شوند، شکوه و عظمت یک دین و یک مکتب را نشان می دهند.

وی گفت: خوشبختانه جامعه ما از نعمت داشتن اینگونه شخصیت ها بهره مند است، خصوصا در این تاریخ نورانی بعد از انقلاب اسلامی، شهدا و صدیقین و انسان هایی که علم و عمل و تقوا را با هم جمع می کنند و خود تندیس های زنده ای از این معانی بلند هستند و جامعه به واسطه آنها به پا می خیزد و به احترام آنها بلند می شود و به واسطه آنها سربلند می شوند، اینها سرمایه های نایابی هستند که جامعه به واسطه آنها راه را می یابد.

سردار سلامی عنوان داشت: دکتر شیبانی بر سپهر افتخارات این میهن و ملت مثل یک ستاره راه را نشان می دهند و و همانگنه که شهدا ما چراغ های روشنی هستند و به صورت درخشان برای همیشه و ابدی و جاودان، انسان هایی که هرگز مرگ نمی تواند حیات طیبه را از آنها بگیرد.

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما اگر هستیم اینگونه که هستیم، یعنی ایمن رشد یافته و عزیز و متعالی از وجود چشمه گون چنین شخصیت هایی است.

وی گفت: این افراد قدرت تکثیر پیدا می کنند و باید ستوده شوند و این ستودن برای نیاز ما است نه نیاز خودشان، جریانی از عمل صالح و حیات طیب ایجاد می کنندو این بسیار ارزشمند است، شما به انسان های تراز دنیای غرب هم نگاه کنید، امروز از سلامت معنوی صحبت می کنیم در حالی که در دنیای غرب که نگرش اسلام حاکم نیست، انسان ها آرامش و امنیت را به قیمت ظرفیت سازی برای از بین بردن جامعه و انسان ها می جویند.

وی گفت: فقدان معنویت در آنها به گونه ای است که وقتی علم در آنها رشد می کنند علم را برای از بین بردن حیات تلاش کنند و می کوشند که چگونه همه جهان را بیمار کنند، وقتی دین و اسلام بر نگرش انسان حاکم نیست و معنویت وجود ندارد، حتی پیشرفت های دانش بشری جز به تلاش برای از بین بردن انسانیت منتهی نمی شود.

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این افراد مثل دکتر شیبانی در برابر تفکرات شیطانی ایستادگی می کنند و طلایه دارند معنویت و آرامش در جامعه هستند.

سلامی گفت: دست ایشان و خاک پای ایشان را می بوسم و از کسانی که در برگزاری این همایش تلاش کردند، قدردانی می کنیم و امیدواریم که ایشان همواره سرمشقی برای جامعه پزشکی ما باشند.

نظر شما