شناسهٔ خبر: 31311024 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

در راستای 30سال خدمت صادقانه صورت گرفت؛

تجلیل مدیرکل بنیاد از نویسنده و پیشکسوت رسانه قزوین

مدیرکل بنیاد از زحمات شکیب‌زاده، نویسنده و پیشکسوت رسانه تجلیل کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، طی مراسمی؛ غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اهدای لوح تقدیر از زحمات بیش از 30 سال خدمت صادقانه، حسن شکیب‌زاده، رییس سابق دفتر مدیرکل و روبط عمومی بنیاد استان، نویسنده و هنرمند ایثار و پیشکسوت و فعال رسانه تجلیل کرد.

کمیته امداد (1)

در این مراسم، حقایق‌پور گفت: شکیب‌زاده بیش از 30 سال خدمت صادقانه در بنیاد شهید و امور ایثارگران داشته و با همه‌ی توان در راستای اهداف و سیاست‌های این نهاد تلاش کرد.

وی افزود: ایده‌های بی‌نظیر ایشان بر کسی پوشیده نیست، همواره در اجرای برنامه‌های ترویجی ایده‌‌ی نو و جدیدی ارایه می‌کردند که همگان از آن بهره‌مند می‌شدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: شکیب‌زاده نویسنده توانمندی است و  کتاب‌های مختلفی با موضوع ایثار و شهادت نوشته و در اختیار علاقمندان قرار دادند.

حقایق‌پور افزود: شکیب‌زاده همیشه در مباحث ترویجی دغدغه داشته و با روحیه‌ و نگاه بلندی که از ایشان سراغ دارم معتقدم که این راه را ادامه خواهند داد.

این مسوول گفت: شکیب‌زاده همیشه برای بنیاد منشا خیر و برکت بوده، به بهترین وجه خدمت کرده و اکنون هم کسانی که می‌شناسند، نام نیک از ایشان می‌برند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه برای بنده باعث افتخار بود که شاگرد ایشان بودم، گفت: خوش به حال کسانی که بازنشسته می‌شوند ولی هنوز هم روحیه‌ی خدمت به عموم مردم به ویژه جامعه ایثارگران را دارند.

در ادامه جلسه یدالله محمدبیگی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد استان گفت: کار برای شهدا زمان و وقت نمی‌شناسد، همواره باید در خدمت به خانواده‌های شاهد و ایثارگر تلاش کرد و در این راستا گام برداشت.

وی از زحمات حسن شکیب‌زاده پیشکسوت و فعال رسانه تجلیل کرد و افزود: ایشان همواره در مباحث ترویجی پیشتاز بوده و بعد از نایل شدن به درجه بازنشستگی نیز همچنان در موضوع‌های ایثار و شهادت گام برمی‌دارند که روحیه ایشان قابل تحسین است.

در این جلسه، معاونان بنیاد و اعضای کمیته اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از زحمات حسن شکیب‌زاده رییس سابق دفتر مدیرکل و روبط عمومی بنیاد استان و نویسنده و پیشکسوت رسانه تجلیل کردند.

در ادامه جلسه، شکیب‌زاده گفت: در طول سال‌های اوایل انقلاب و هشت سال دفاع مقدس صحنه‌های ایثاری را دیدیم که به نوعی با گوشت و پوست‌مان احساس کردیم.

وی افزود: همچنین طی این سال‌ها، رنج‌ها و سختی‌هایی که خانواده‌های شهدا متحمل شدند از نزدیک شاهد بودیم و هنوز هم می‌بینیم، همواره تلاش کردیم به سراغ‌شان برویم تا با تصویر کشیدن صحنه‌های ایثار، دین‌مان را نسبت به آنها ادا کنیم.

رییس سابق دفتر مدیرکل و روبط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: در طول سال‌هایی که مسوولیت داشتم، محدود به زمان و کار اداری نبوده و نیستم و معتقدم معامله کردن با خانواده‌های شاهد و ایثارگر را نمی‌توان با دریافت‌های مالی و مادی مقایسه کرد.

وی افزود: در طول‌ سال‌های انقلاب و زمانی که در بنیاد بودم هر نوع فعالیت ترویجی که احساس کردم انجام شود، دادم تا توشه‌ای برای آخرتم باشد. 

شکیب‌زاده گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران مکان مقدسی است و نوع کار و خدمتی که در این نهاد انجام می‌شود، فراتر از کار اداری است.

وی از صبوری و همکاری همه کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین قدردانی کرد و افزود: اگر این همدلی‌ها نبود، هدف اصلی در تحقق فعالیت‌های ترویجی محقق نمی شد.

کمیته امداد (2)

نظر شما