شناسهٔ خبر: 31310950 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رشته دانشگاهی صنعت شیرینی در قزوین راه اندازی می‌شود

رییس دانشگاه علمی کاربردی علوم و فنون شهر محمدیه گفت: از سال آینده رشته صنعت شیرینی به دیگر رشته‌های این دانشگاه اضافه می‌شود.

صاحب‌خبر -

بابایی رییس دانشگاه علمی کاربردی علوم و فنون شهر محمدیه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، گفت: در حال حاضر در دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور رشته صنعت شیرینی در مقطع کاردانی و کارشناسی وجود دارد که طبق قول مسئولان این دانشگاه قرار است این رشته برای اولین در استان قزوین در مهر ۹۸ راه اندازی شود.

بابایی افزود: همچنین با آموزش و پرورش رایزنی شده است تا دیپلم رشته صنعت شیرینی در حوزه‌های کاردانش توسعه یابد.

رییس دانشگاه علمی کاربردی علوم و فنون شهر محمدیه با بیان اینکه امسال مجوز راه اندازی مرکز نوآوری شهرک شیرنی گرفته شد، گفت: ایده‌های برتر در این شهرک به دانش بنیان و در کارگاه‌های شیرینی به محصول تبدیل می‌شوند

بابایی در ادامه با اشاره به برگزاری استارت آپ باقلوا و شیرینی سنتی در این دانشگاه از روز گذشته گفت:: در این رویداد ۵۰ ایده نو از ۵ استان برتر رقابت با هم می‌کنند.

به گفته رییس دانشگاه علمی کاربردی علوم و فنون شهر محمدیه، این ایده‌ها در ۳ حوزه فرمولاسیون جدید، بسته بندی و کسب و کار‌ها و تجارت الکترونیکی است.

وی با بیان اینکه مراسم اختتامیه استارت آپ باقلوا و شیرینی سنتی فردا برگزار می‌شود، اضافه کرد: در پایان این رویداد ۳ ایده برتر انتخاب خواهد شد.

انتهای پیام/ک

برگزاری استارت آپ باقلوا و شیرینی سنتی در محمدیه

نظر شما