شناسهٔ خبر: 31310298 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

گوشی منعطف سامسونگ با نام Galaxy Fold به طور رسمی رونمایی شد +فیلم

شب گذشته گوشی منعطف سامسونگ با نام گلکسی فولد - Galaxy Fold به طور رسمی رونمایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته گوشی گلکسی فولد - Galaxy Fold به صورت رسمی در رویداد آنپکد رونمایی شد. گوشی گلکسی فولد - Galaxy Fold با طراحی هوشمندانه تاشو خود آمده است تا صنعت تولید تلفن‌های هوشمند را متحول کند. بسیاری از گوشی‌های پرچمدار سامسونگ که در سال‌های اخیر در ایالات متحده آمریکا به فروش رسیده‌اند توسط اپراتورهای بزرگ سیم‌کارت یعنی Verizon، AT & T، T-Mobile و Sprint پشتیبانی می‌شدند. اما متاسفانه این اتفاق برای اولین گوشی منعطف سامسونگ نخواهد افتاد.

سامسونگ اعلام کرد که گلکسی فولد تنها از طریق اپراتورهای AT & T و T-Mobile حمایت شده و در ایالات متحده فروخته می‌شود. به نظر می‌رسد به دلایل مشخص کاربران Verizon و Spirint کنار گذاشته شده‌اند. البته خبرگزاری‌های مختلف با برقراری ارتباط با مسئولان سامسونگ سعی در فهمیدن دلیل این کار دارند. احتمالا این مسئله به زودی مشخص می‌شود، زیرا حتما سامسونگ دلیل خاص خود را برای انجام این کار داشته است.

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6841209/9469769?width=400&height=300"></script></div>

گوشی گلکسی فولد سامسونگ، که در ویدیوی تبلیغاتی بالا دیده می‌شود، در تاریخ ۲۶ آوریل با قیمت خرده فروشی ۱۹۸۰ دلار به فروش خواهد رسید. این عدد تقریبا دو هزار دلار است، بنابراین بسیاری از کاربران به سادگی قادر به پرداخت هزینه خرید این دستگاه نیستند.

اگر مسئله قیمت بالای این گوشی را نادیده بگیریم، گلکسی فولد یک دستگاه بسیار جذاب و قدرتمند است. در خارج، این گوشی دارای یک نمایشگر ۴.۶ اینچ با رزولوشن ۱۹۴۰ در ۸۴۰ پیکسل است. گلکسی فولد در داخل خود یک صفحه نمایش AMOLED جذاب ۷.۳ اینچی با رزولوشن ۱۵۳۶ در ۲۱۵۲ پیکسل پنهان کرده است. در نتیجه هنگامی که این دستگاه بسته است مانند یک گوشی معمولی به نظر می‌رسد، اما پس از باز شدن یک تبلت جذاب به کاربر ارائه می‌دهد. این تبلت برای انواع بازی، انجام چند کار به صورت همزمان، دیدن محتوای ویدئویی و موارد این چنینی بسیار عالی است.

نکته‌ای که به اندازه نمایشگر جذاب این دستگاه مهم است، پردازنده فوق‌العاده قوی و سریع Snapdragon 855 کوالکام است که با یک رم ۱۲ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی همراهی می‌شود. همچنین این گوشی دارای دو باتری است که توان ترکیبی ۴۳۸۰ میلی‌آمپر را ارائه می‌دهند. در نهایت باید گفت که سیستم عامل گلکسی فولد، اندروید ۹ پای است. در ادامه تصاویر منتشر شده از این گوشی جذاب را مشاهده می‌کنید:

گلکسی فولد - Galaxy Fold، گوشی منعطف سامسونگ، به طور رسمی رونمایی شد +فیلم

گلکسی فولد - Galaxy Fold، گوشی منعطف سامسونگ، به طور رسمی رونمایی شد +فیلم

گلکسی فولد - Galaxy Fold، گوشی منعطف سامسونگ، به طور رسمی رونمایی شد +فیلم

بیشتر بخوانید: پوشش زنده مراسم رونمایی از گوشی گلکسی S10 سامسونگ

انتهای پیام/

گلکسی فولد - Galaxy Fold در آمریکا از دو اپراتور پشتیبانی خواهد کرد

نظر شما