شناسهٔ خبر: 31310230 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

رئیس اتاق اصناف البرز مطرح کرد:

شرکت 530 واحد صنفی در طرح فروش فوق العاده پایان سال در البرز/ مایحتاج نوروز با 15 درصد زیر قیمت بازار عرضه می شود

رئیس اتاق اصناف البرز گفت: در آستانه نوروز، نمایشگاهی با مجوز سازمان صمت البرز برگزار و کلیه مایحتاج ضروری و پرمصرف در این ایام به شهروندان عرضه می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  رئیس اصناف البرز با اشاره به اینکه طرح نظارتی ایام پایان سال با هدف حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان در سطح شهر اجرا خواهد شد، به خبرنگار تیتریک، گفت: 530 واحد صنفی در طرح فروش فوق العاده ایام پایانی سال مشارکت می کنند. 

حمید کریمی به رصد بازار و کنترل قیمت ها با حمایت و پشتیبانی اتحادیه های صنفی و مشارکت واحد های صنفی اشاره کرد و افزود: اتحادیه های پوشاک فروشان، قنادان، تزئینات ساختمان، نوشت افزار، خیاطان، قماش فروشان، سراجان، الکتریک، چینی و بلور، خرازی، نایلون و پلاستیک، آرایشی و بهداشتی، کفاشان، پیراهن دوزان، خواروبار فروشان و فروشندگان لوازم خانگی در اجرای هر چه بهتر طرح های نظارتی همکاری لازم را خواهند داشت. 
 
وی با تاکید بر اینکه واحد های صنفی شرکت کننده در طرح فوق العاده موظف هستند کالاها و اقلام فروشگاه خود را با 15 درصد پایین تر از نرخ بازار در معرض فروش قرار دهند، اظهار داشت: در این راستا نمایشگاهی با مجوز سازمان صمت البرز برگزار می شود و طی آن کلیه مایحتاج ضروری و پرمصرف در این ایام به شهروندان عرضه می شود. 
 
کریمی به افزایش مصرف پوشاک،کفش،آجیل و شیرینی، پارچه، لوازم الکتریکی، گوشت، روغن، برنج و میوه در آستانه نوروز اشاره و تصریح کرد: برای شناسایی واحد های صنفی شرکت کننده در طرح فروش فوق العاده بنرهای متحد الشکل در سردرب این واحدها نصب می شود.
 
رئیس اتاق اصناف البرز در خاتمه خاطر نشان داشت: نمایشگاه ایام پایانی سال برای عرضه اقلام نوروز به شهروندان از یازدهم اسفند در شهر کرج آغاز به کار خواهد کرد و تا بیستم اسفند آماده ارائه خدمت به شهروندان خواهد بود. 
 

 
 
انتهای پیام/

نظر شما