شناسهٔ خبر: 31309894 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مجمع سالیانه فدراسیون تنیس روی میز در مشهد برگزار شد

مشهد- ایرنا- مجمع سالیانه فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران با هدف ارائه گزارشهای مالی فنی، گزارشهای بازرسان، تعیین راهکارها، سیاستها و برنامه های سال آینده فدراسیون روز پنجشنبه در مشهد برگزار شد.

صاحب‌خبر -

دبیر فدراسیون تنیس روی میز در حاشیه این نشست به خبرنگار ایرنا افزود: رئیس و مسئولان فدراسیون، روسای هیاتهای تنیس روی میز استانهای کشور، نمایندگان بازیکنان و مربیان، نمایندگان فدراسیون کارگری، دانش آموزی، دانشجویی، المپیک و مسئولان ورزشهای قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در این نشست حضور دارند.
محمود نظری افزود: در این چارچوب مسائل مالی، تشکیلاتی و مدیریتی فدراسیون تنیس روی میز در سطوح بین المللی، ملی و استانی بررسی و برای موارد مورد نیاز در بالاترین سطح مسئولیتی فدراسیون تصمیم گیری می شود.
وی ادامه داد: در دولت تدبیر و امید به ویژه در دوره مدیریتی جدید فدراسیون، رشته تنیس روی میز ایران در سطوح بین المللی و ملی جایگاه شایسته ای کسب کرده و در مسابقات اخیر جاکارتا تیم ایران پس از 60 سال توانست پس از پیروزی بر نایب قهرمان آسیا، تیم کره جنوبی مدال برنز را به دست آورد. همچنین جایگاه هفتم جهانی را بدست آوردیم و تنیس روی میز ایران برای نخستین بار وارد دسته یک بزرگسالان جهان شد.
دبیر فدراسیون تنیس روی میز گفت: برنامه های علمی و منظمی برای استعدادیابی این رشته در کل کشور در جریان است و از بین دانش آموزان شش تا هشت ساله برای تبحر گزینی و برگزاری اردوهای داخلی و خارجی اقدام می کنیم تا آینده موفق این رشته پر طرفدار ورزشی روشن باشد.
6070/1858

نظر شما