شناسهٔ خبر: 31309784 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ايمان داشتيم می بريم و سالن را دو روز اجاره كرديم

طائرپور: مصمم بوديم بازی را ببريم/ دفاع خوبی داشتيم

سرمربی تيم بسكتبال بانوان گروه بهمن گفت: مصمم بوديم بازی امروز را ببريم و به اين موضوع ايمان داشتيم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، فریناز طائرپور درباره برتری تیمش در مرحله نیمه نهایی بسکتبال بانوان و شکست مقابل گروه بهمن، گفت: تلاش این بود با دفاع خوب نگذاریم دانشگاه آزاد گل بزند. حریف را خوب آنالیز کرده بودیم و بازیکنان ما هم واقعا زحمت کشیده بودند چون می خواستند این بازی را ببرند.

وی درباره اینکه شما امروز با اختلاف زیاد بازی را بردید در حالی که دور رفت با اختلاف ٥ امتیاز باختید، عنوان کرد: بازی قبل بهترین بازیکن ما ٥ فوله شده بود به همین دلیل او را در کوارتر آخر نداشتیم. بهترین بازیکنان ما ٤ فوله بودند و نمی توانستند دفاع کنند.

طائرپور با بیان اینکه بازی امروز پرگل نبود، خاطرنشان کرد: ما هر بازی بیش از ٩٠ گل می زدیم اما امروز پرگل نبود چون همه تیم ها قوی هستند. دانشگاه تیم خوبی بود و بازیکنان جوانی دارد که ملی پوش هستند. بازی سوم برای آنها حساس تر شد چون فکر می کردند، می برند.

سرمربی گروه بهمن یادآور شد: ما چند ماه است هم بسکتبال و هم بدنسازی کار کرده بودیم چون باید نتیجه بگیریم. ما حتی سالن را برای فردا هم رزرو کرده ایم چون مصمم بودیم ببریم. امروز هم تمرکز داشتیم و از نظر روحی آماده بودیم.

انتهای پیام/س

نظر شما