شناسهٔ خبر: 31309740 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

۸ نفر در ارتباط با حادثه تروریستی جاده خاش-زاهدان دستگیر شدند

همشهری آنلاین: رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و پشتیبانی دستگاه قضائی این استان تا کنون ۸ نفر متهم در ارتباط با حادثه تروریستی جاده خاش - زاهدان دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری سیستان و بلوچستان حجت الاسلام ابراهیم حمیدی روز پنجشنبه در این باره اظهار داشت: ۲ نفر از این متهمان طی روز گذشته و امروز دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: از ۶ نفر دستگیر شده در روزهای قبل که جرم آنان نیز محرز شده یک نفر خانم که مالک خودروی انتحاری بوده در شهرستان خاش دستگیر شده است.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان ادامه داد: در بررسی های به عمل آمده از منزل نامبرده قطعاتی از خودروی انتحاری کشف شده و پرونده با قاطعیت در مجتمع جرایم امنیتی در حال پیگیری است و به محض محرز شدن و قطعیت مجرمیت نسبت به صدور حکم اقدام و احکام شرعی صادره با قاطعیت اجرا خواهد شد و به اطلاع عموم خواهد رسید.

وی همچنین از کشف خانه های تیمی در شهرستانهای خاش و سراوان خبر داد که در بررسی های انجام شده ۱۵۰ کیلو مواد منفجره آماده انفجار در شهرستان خاش و ۶۰۰ کیلو مواد منفجره پیش ساخت بمب در شهرستان سراوان کشف شده است.

حجت الاسلام حمیدی در خصوص ترور مامور راهنمایی و رانندگی نیز خبر از دستگیری سه نفر داد و افزود : در بررسی های اولیه سرنخ های خوبی به دست آمده است که از بیان جزییات فعلا معذوریم.

برچسب‌ها:

نظر شما