شناسهٔ خبر: 31309239 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی تیم فوتبال ساحلی: هدف اصلی صعود به جام جهانی است

تهران - ایرنا - سرمربی برزیلی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: هدف اصلی ما در رقابت های قهرمانی آسیا، کسب یکی از سه سهمیه صعود به جام جهانی پاراگوئه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مسابقات فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا که حکم انتخابی جام جهانی را دارد، روزهای 16 تا 26 اسفند ماه به میزبانی تایلند برگزار می شود و سه تیم نخست قاره کهن جواز حضور در جام جهانی 2019 پاراگوئه را کسب می کنند.
این دوره از رقابت های قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا با حضور 15 تیم و در قالب سه گروه 4 تیمی و یک گروه 3 تیمی برگزار خواهد شد.
*قرعه کشی مسابقات به این شرح است:
گروه اول : تایلند، افغانستان، مالزی، فلسطین
گروه دوم : امارات، لبنان، چین، قرقیزستان
گروه سوم : ژاپن، بحرین، قطر، کویت
گروه چهارم : ایران، عمان، عراق
«مارکو اوکتاویو» روز پنجشنبه در گفت و گویی که سایت فدراسیون فوتبال، متن آن را منتشر کرد، در این خصوص افزود: با توجه به شرایط موجود، به طور کامل روی مسابقات مهم پیش رو، متمرکز شدیم تا به هدف خود، یعنی صعود به جام جهانی برسیم. بی تردید در تایلند، کار برایمان بسیار سخت خواهد بود.
وی اظهار داشت: مسابقات قهرمانی آسیا برخلاف جام بین قاره ای به دلیل برگزاری آن پیش از لیگ ایران در زمان مناسبی نیست اما با توجه به برگزاری جام بین قاره ای بعد از پایان لیگ، بازیکنان در اوج آمادگی جسمانی قرار داشتند. در حال حاضر هم بازیکنانی را داریم که همچنان درگیر رفع مصدومیت های هستند، اما برای غلبه به اینگونه مشکلات و رسیدن به اعتماد به نفس کافی، سخت در تلاش هستیم.
اوکتاویو در خصوص قرار گرفتن ایران در تنها گروه سه تیمی در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: متاسفانه این موضوع مثبتی نیست. با دو تیم بسیار رقابت پذیر عراق و عمان همگروه هستیم و ناچاریم در هر بازی با تمرکز کامل به میدان برویم.
وی یادآور شد: عراق حریف قدرتمندی برای ایران خواهد بود و از اینکه انگیزه بالایی برای رویارویی با ما دارند، کاملا آگاه هستیم. به همین دلیل باید با چشمانی باز و هوش بالایی برای غلبه به آنها در زمین حاضر شویم. عمان هم تیم به شدت سر سختی است و از تجربه حضور در جام جهانی برخوردار است.
ورزشی**1067**2025

نظر شما