شناسهٔ خبر: 31309061 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رکورددار 20کیلومتر پیاده روی:

رقبای سختی در مسابقات ژاپن خواهم داشت

زهرا جعفرآبادی در گفت و گوی اختصاصی با برنا: رقبای سختی در مسابقات 20کیلومتر پیاده روی ژاپن خواهم داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ "زهرا جعفرآبادی" رکورددار 20کیلومتر پیاده روی در گفت و گوی اختصاصی با برنا با اشاره به حضور در اردوی آماده سازی جهت مسابقات آسیایی ژاپن گفت: بدون شک این مسابقات رقابت خیلی سختی است و مدعیان زیادی برای کسب عنوان قهرمانی حاضر می شوند.

جعفرآبادی ادامه داد: خیلی خوشحالم که در این مسابقات فرصت کسب تجربه دارم و امیدوارم بتوانم رکورد ملی ام را ارتقا دهم.

وی با اشاره به رقبای خود در این مسابقات گفت: ژاپن و چین (رکورددار المپیک و جهان)حرف اول را در پیاده روی می زنند و می توان گفت چین قدرت اول و ژاپن قدرت دوم در این زمینه است.

جعفرآبادی درخصوص مسابقات انتخابی که منجر به قهرمانی وی و ارتقا رکورد ملی شد هم توضیح داد: مسابقات خوب بود و از سطح بالایی برخوردار بود و اتفاق مهمش این بود که رکورد ملی را ارتقا دادم و برای مسابقات آسیایی ژاپن انتخاب شدم.

وی اظهارکرد: امروز سومین روز حضور در اردو است که در تهران برگزار می شود و امیدوارم تمرینات خوبی را برای موفقیت در ژاپن پشت سر بگذارم.

رکورددار 20 کیلومتر پیاده روی ادامه داد: این اردو تا 21اسفند ادامه دارد و 23 اسفند عازم ژاپن می شویم و 26 همین ماه هم مسابقات آغاز می شود.

جعفرآبادی تصریح کرد: بنده در بخش بانوان و یک نفر هم در بخش آقایان نمایندگان ایران در این مسابقات خواهیم بود.

وی با اشاره به نبود حریف جدی برای خود در ایران افزود: در مسابقات اخیر با فاصله زمانی 5دقیقه قهرمان شدم و به دنبال یک حریف هستم.

جعفرآبادی درخصوص شناخت خود از رقبا در مسابقات آسیایی ژاپن گفت: از حریفان شناخت دارم ولی احتمالا کشورهایی مانند چین و ژاپن با بیش از یک نماینده در این مسابقات حاضر می شوند.

وی تاکیدکرد: قطعا این مسابقات با حضور حریفان قدرتمند تجربه بزرگی برایم خواهد بود.

جعفرآبادی با اشاره به اعتماد فدراسیون به بانوان گفت: جلب اعتماد رئیس فدراسیون برای حضور در این مسابقات برایم جای خوشحالی دارد.

وی ادامه داد: خوشبختانه امروز در فدراسیون به بانوان پیاده روی اعتمادشده و امیدوارم جواب این اعتماد را با نتایج درخشان بدهیم.

رکورددار 20 کیلومتر پیاده روی با اشاره به رکورد خود در این رشته اذعان کرد: به عنوان اولین بانوی رکورددار ملی و نیز اولین بانوی اعزامی به مسابقات آسیایی احساس خوبی دارم و معتقدم جزو اولین ها بودن یکی از قشنگ ترین لحظه هاست.

جعفرآبادی درخصوص رشته خود توضیح داد: باید گفت پیاده روی علاوه براینکه یکی از مواد دوومیدانی است؛ یک رشته جدا نیز است و در 20 و 50کیلومتر دنبال می شود و 10 کیلومتر هم به صورت غیررسمی است که بنده قبلا در این ماده حضور داشتم.

وی ادامه داد: مسابقات آسیایی ژاپن در ماده 20 کیلومتر انجام می شود و امیدوارم نتایج خوبی در این مسابقات بگیرم.

این دونده قزوینی با اشاره به حضور در رده باشگاهی گفت: در مسابقات لیگ برتر امسال همراه با خانم شهلا محمودی به عنوان مربی و دونده تیم خوبی را تشکیل داده بودیم که در نهایت سوم شدیم ولی با حمایت آقای غفاری مالک باشگاه غفاری برای سال آینده قول قهرمانی داده ایم.

زهرا جعفرآبادی2

نظر شما