شناسهٔ خبر: 31309034 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

همایش بزرگ گفتمان انقلابی و انقلابی گری در چالدران

فرمانده سپاه چالدران گفت: مجهز شدن بسیجیان به سلاح ایمان و معرفت از جمله عواملی هستند که توطئه های دشمنان اسلام را خنثی می سازد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، این همایش با هدف آگاه سازی مردم در برابر فتنه های دشمنان به همت حوزه مقاومت شهری شهید موسوی و گردان امام حسین (ع) سپاه شهرستان چالدران با شرکت اقشار مختلف مردم شهرستان چالدران در محل مجتمع فرهنگی و هنری چالدران برگزار شد.

فرمانده سپاه چالدران در این همایش تشکیل نظام جمهوری اسلامی را ثمره خون پاک شهدا عنوان کرد و گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ دشمنان انواع ترفند و توطئه ها را بر علیه کشور ما پیش بینی و پیاده کردند و علیرغم وجود این همه تهدیدات و توطئه ها نتوانستند نقشه های خود را عملی کرده و بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه ای وارد سازنند .

سرهنگ پاسدار غفاری خود باوری و خود اتکایی در بعد معنوی و مادی را از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت :جوانان این مرز و بوم با خود باوری و بالا بردن سطح علمی و دانش افزایی در همه زمینه ها توانستند حرفی برای گفتن در جهان داشته باشند و اقتدار خود را حفظ کنند.

وی با بیان اینکه بصیرت مانند چراغی جهت هدایت انسان به سوی سعادت است افزود: افزایش بصیرت و هوشیاری کامل در مقابل برنامه های بلند مدت دشمنان نظام و پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری و مجهز شدن بسیجیان به سلاح ایمان و معرفت از جمله عواملی هستند که توطئه های دشمنان اسلام را خنثی می سازد.

انتهای پیام/

نظر شما