شناسهٔ خبر: 31308906 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

کامبک رویایی ذوب آهن و منصوریان، استقلال- الدحیل به ایرماتوف رسید/ پرسپولیس - السد به کیم‌دونگ جین

در مرحله پلی اف لیگ قهرمانان آسیا ذوب آهن با شکست الغرافه آسیایی شد و سایپا با قبول شکت مقابل الریان از صعود به مرحله گروهی بازماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اخبار ورزشی شهرخبر، سه شنبه 30 بهمن در چهارچوب مسابقات پلی آف لیگ قهرمانان آسیا تیم های ایرانی به مصاف حریفان قطری خود رفتند که سایپای ایران در ورزشگاه جاسم بن حمد میهمان الریان بود و ذوب‌آهن ایران نیز در ورزشگاه ثانی بن جاسم به مصاف الغرافه رفت.

در دیدار ذوب آهن و الغرافه، نیمه اول تیم الغرافه با گل های احمد علاءالدین (۲۱) و مهدیطارمی (۳۶) پایان یافت. ذوب آهن در نیمه اول می توانست از حریف خود پیش بیفتد اما داور پنالتی قطعی را ندید و در ادامه دو گل وارد دروازه ذوبی ها شد تا تقریبا همه از صعود اینتیم نا امید شوند اما قطعا در آن دقایق تنها علیرضا منصوریان با روحیه منحصر به فرد خود بود که نقشه صعود را می چید. تیم ذوب آهن اما در نیمه دوم بازگشت باشکوهی داشت و از باخت، پیروزی ساخت.برای ذوب آهن ابتدا کریستیان اوساگوانا (۴۷) گلزنی کرد. سپس ارسلان مطهری (۶۳) گل تساوی را به ثمر رساند تا شاگردان علیرضا منصوریان به پیروزیامیدوارتر شوند. گل سوم ذوب آهن هم با ضربه محمد نژادمهدی (۷۸) به دست آمد و در نهایتسبزپوشان ایرانی با پیروزی از زمین خارج شدند. ذوب آهن پیش از این موفق شده بود تیمالکویت کویت را حذف کند و با برد مقابل الغرافه، به مرحله گروهی لیگ قهرمانان راه یافت.

اما  خبر بد اینکه تیم فوتبال سایپای ایران در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا مقابل الریانشکست خورد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد. سایپا در این دیدار بازی برده را باخت و علیدایی در نیمه مربیان بازنده شد. نارنجی پوشان در سه دقیقه همه چیز را از دست دادند و با نتیجه سه بر یک شکست خوردند. در پایان نیمه نخست تیم سایپا مقابل الریان به نتیجهتساوی یک - یک رسید. نیمه دوم دو تیم موقعیت هایی را برای رسیدن به گل داشتند اما تا دقایق پایانی نتوانستند از آنها استفاده کنند. مهمترین فرصت شاگردان علی دایی در دقیقه۸۵ به وجود آمد که ضربه بازیکن سایپا به تیر دروازه حریف برخورد کرد و به بیرون رفت. درحالی که بازی وارد وقت های اضافه شده بود سایپا غافلگیر شد و دو بار دروازه خود را به رویبازیکنان باز شده دید تا شاگردان علی دایی از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم شوند و یکی از سهمیه های ایران کم شود.

همچنین طبق آخرین اخبار، بعد از اتمام مرحله پلی آف و مشخص شدن کامل تیم های حاضر در لیگ قهرمانان، کنفدراسیون فوتبال آسیا اسامی داوران قضاوت کننده در دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمان آسیا را اعلام کرد. 

اسامی داوران بازی‌های نمایندگان ایران به شرح ذیل است:

دوشنبه ۱۳ اسفند

ذوب آهن - الزورا                         داور: فو مینگ (چین)

سه شنبه ۱۴ اسفند:

پرسپولیس ایران - پاختارکور       داور: هتیکمکانامگه پریرا (سریلانکا)

الدحیل - استقلال ایران                    داور: روشن ایرماتوف (ازبکستان)

دوشنبه ۲۰ اسفند

النصر عربستان - ذوب‌آهن ایران         داور: لیو کوک مان (هنگ کنگ)

سه شنبه ۲۱ اسفند

السد قطر - پرسپولیس ایران                 داور: کیم دونگ جین (کره جنوبی)

استقلال ایران – العین امارات                داور: ریوجی ساتو (ژاپن)

دوشنبه ۱۹ فروردین

الوصل امارات - ذوب‌آهن ایران              داور: یودای یاماموتو (ژاپن)

استقلال ایران – الهلال عربستان            داور: کریس بیت (استرالیا)

سه شنبه ۲۰ فروردین

پرسپولیس ایران - الاهلی عربستان        داور: هیروکی کیمورا (ژاپن)

اخبار ورزشی را از سایت شهر خبر دنبال کنید.

 

نظر شما