شناسهٔ خبر: 31308212 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

توانمندی های چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه مدیریت شهری معرفی شد

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: توانمندی های شهری این استان در همایش و نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی کشور به میزبانی بندرعباس معرفی شد.

صاحب‌خبر -

یوسف اسلامی باباحیدری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شهرداری های شهرکرد و بروجن به نمایندگی از شهرداری های چهارمحال و بختیاری در نهمین نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی کشور، شهرداری ها و دهیاری های سراسر ایران در محل دائمی نمایشگاه های بندرعباس حضور پیدا کردند.
وی افزود: همچنین 9 شهردار چهارمحال و بختیاری در همایش مدیران شهری و روستایی کشور در تالار شهید آوینی بندرعباس حضور یافتند.
اسلامی باباحیدری تصریح کرد: در این همایش مسائل و مشکلات مرتبط با مدیریت شهری کشور مطرح و راهکارهای پیشنهادی شهرداران با هدف رفع مشکلات موجود ارائه شد.
وی یادآور شد: شهرداری های شهرکرد و بروجن در نهمین نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی کشور، شهرداری ها و دهیاری های سراسر ایران آخرین دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی را برای بازدیدکنندگان ارائه کردند.
شهردار شهرکرد نیز در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: در این نمایشگاه فرصت های قابل سرمایه گذاری شامل هتل بزرگ شهرکرد، برج های دوقلو، طرح نوسازی و بهسازی بافت فرسوده شهری، شهر هوشمند، مجتمع گردشگری سولدره، کمپ بزرگ ورزشی، مجتمع تجاری مسکونی میرآباد، حمل و نقل درون شهری (تراموا)، هتل بوستان ملت و اکوپارک آبی به سرمایه گذاران ارائه و معرفی شد.
نورالله غلامیان دهکردی تاکید کرد: شهرداری شهرکرد در این نمایشگاه مذاکراتی با تعدادی از سرمایه گذاران در خصوص تامین زیرساخت های لازم به منظور انجام سرمایه گذاری در طرح های مختلف مدیریت شهری انجام داده است.
به گزارش ایرنا، نهمین نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی کشور، شهرداری ها و دهیاری های کشور با حضور شهرداری ها، دهیاری ها و شرکت های ارائه کننده کالا و خدمات به این نهادها در قالب 101 غرفه از یکم تا سوم اسفندماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بندرعباس برپا شده است.
در این نمایشگاه شهرداری های شهرکرد و بروجن به نمایندگی از شهرداری های چهارمحال و بختیاری دستاوردهای مدیریت شهری این استان را به نمایش گذاشتند.
چهارمحال و بختیاری هم اینک 41 شهرداری فعال دارد و بزودی یک شهرداری دیگر به مجموع شهرداری های فعال این استان افزوده می شود.
7362/6021

نظر شما