شناسهٔ خبر: 31307896 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان تهران:

مردم از بي کفايتي برخي مديران گله دارند/مردم اصل نظام و انقلاب و ولايت را پذيرا هستند

صاحب‌خبر -

خبرگزاري آريا- رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان تهران گفت: مردم از بي کفايتي برخي مديران گله دارند.
به گزارش خبرگزاري آريا از ورامين، حجت الاسلام سيدمحسن محمودي در همايش بزرگ لبيک به امام خامنه اي که با حضور جوانان ديار15 خرداد در حسينيه شهداي سپاه ورامين برگزار شد، اظهار داشت: امروز آمريکايي ها در برابر انقلاب اسلامي و مردم ايران زمينگير شده اند لذا تنها راه موفقيت آنها فشارهاي سياسي و اقتصادي است.
محمودي در ادامه با اشاره به اينکه فشارهاي اقتصادي از بيرون و داخل کشور به مردم وارد مي شود گفت: بخش عمده فشارهاي اقتصادي از داخل است که شايد در آيندگان مشخص شود اين فشارها به دست نفوذي ها بوده است و فشار اقتصادي و ايجاد جنگ رواني در راس فشارها قرار دارد.
وي بيان داشت: دشمنان در بعد سياسي نيز در پي اين هستند که قراردادهاي استعماري به تصويب برسد و هدف اين فشارها تسليم و فروپاشي نظام است که کور مي خواند که چنين اتفاقي رخ بدهد.
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان تهران با اشاره به خلق حماسه 22 بهمن گفت: مردم اصل نظام و انقلاب و ولايت را پذيرا هستند و اينچنين است که 22 بهمن حماسه آفريدند و دشمنان انقلاب نفهميدند که مردم باتوجه به مشکلاتي که وجود دارد از انقلاب و ولايت حمايت مي کنند.
امام جمعه موقت ورامين با بيان اينکه مردم از بي کفايتي برخي مديران گله دارند، افزود: همگي در مورد بيانيه مقام معظم رهبري وظيفه روشنگري و آگاه سازي داشته و رسالت سنگيني داريم، براي عملياتي و اجرايي کردن اين بيانيه مهم بايد از خودمان شروع کرده و در تمام زمينه ها سبک زندگي اسلامي را شروع کنيم و فرصت را از دشمن که هدفش تخريب و منحرف کردن نسل جوان است، بگيريم.

نظر شما