شناسهٔ خبر: 31307455 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد:

برگزاری برنامه‌های ولادت حضرت زهرا (س) در ۴۲۰ مسجد زنجان

زنجان - معاون فرهنگی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) در ۴۲۰ مسجد و هیئت محوری، برنامه‌های فرهنگی و جشن برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام ولی‌الله مصائبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به برنامه‌های پیش‌بینی‌ شده اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان برای ولادت حضرت زهرا (س) اشاره کرد و افزود: هم‌زمان با سالروز ولادت حضرت زهرا (س) مراسم جشن به مناسبت این روز در ۴۲۰ مسجد و هیئت محوری برگزار می‌شود.

وی از اجرای طرح جامع سبک زندگی حضرت زهرا (س) در استان خبر داد و اظهار کرد: مسابقه کتاب‌خوانی ویژه بانوان، برگزاری نشست‌های تخصصی ویژه بانوان فاطمی، دیدار با خانواده شهدا، برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب، برپایی ایستگاه صلواتی، برگزاری جشن کوثر در هیئت‌های مذهبی بانوان و محفل شعر فاطمی از برنامه‌های شاخص این سازمان است.

معاون فرهنگی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: حضرت فاطمه (س) باید الگوی همه بانوان و دختران جامعه ما باشد و عفاف‌گرایی سیره مهم این بانوی بزرگوار بود که باید مدنظر قرار گیرد.

مصائبی، تجلیل از بانوان عرصه فرهنگی و قرآنی و نیز برگزاری گفتمان‌های دینی در مراکز آموزشی را از برنامه‌های مهم این اداره‌کل برشمرد و گفت: رویکرد گفتمان‌های دینی با محوریت سبک زندگی اسلامی، عفاف و حجاب، آیین همسرداری، تربیت فرزندان و آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل خواهد بود؛ چرا که این انقلاب برگرفته از انقلاب فاطمی است.

معاون فرهنگی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، از اعزام ۳۴ مداح از استان زنجان برای دیدار با مقام معظم رهبری خبر داد و افزود: مادحین زنجانی در روز ولادت حضرت زهرا (س) به دیدار رهبر فرزانه انقلاب می‌روند.

مصائبی یادآور شد: هر سال تعدادی از مادحین زنجانی در مراسم دیدار با رهبر معظم انقلاب شرکت می کنند و این دیدار از برنامه‌های مهم این اداره کل در روز ولادت حضرت زهرا (س) و تولد امام خمینی (ره) است.

برگزاری ۶۷ ویژه‌برنامه جشن فاطمی در زنجان

وی بیان کرد: خانواده‌محوری، عفاف و حجاب از مهم‌ترین محورهای برنامه‌های میلاد حضرت زهرا (س) خواهد بود.

معاون فرهنگی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: ۶۷ ویژه‌برنامه جشن فاطمی در سطح استان توسط مبلغان مستقر برگزار می‌شود.

مصائبی  خاطرنشان کرد: تقویت محتوای کیفی مراسم روز زن و گسترش سیره فاطمی، مورد تأکید این اداره‌کل در اجرای برنامه‌ها است.

نظر شما