شناسهٔ خبر: 31306302 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: نیروی انتظامی قدیمی | لینک خبر

کشف 3 میلیارد ریال کالای قاچاق از کامیونت ایسوزو در "آبادان"

گروه استان ها – خوزستان – فرمانده انتظامي استان از توقیف یک دستگاه کاميونت ایسوزو حامل کالای قاچاق به ارزش 3 میلیارد ریال در محورهای مواصلاتی شهرستان آبادان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سردار "حیدر عباس زاده" در تشريح اين خبر، گفت: ماموران پليس آگاهي آبادان حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه کاميونت ایسوزو مظنون شده و وفق مقررات خودروی مذکور را متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: مأموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی 25 دستگاه موتور کولر گازي، 25 دستگاه پنل کولر گازي، 96 عدد فلاسک چاي، 48 عدد کيف چرمي، 27 عدد چمدان، 8 دستگاه جاروبرقي و یک هزار و 986 عدد انواع لوازم آشپزخانه فاقد مجوز گمرکی کشف کردند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را 3 میلیارد ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر و به همراه کالاهای کشف شده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامي استان خوزستان در پايان با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام "حمایت از کالای ایرانی" خاطرنشان کرد: عملکرد قاچاقچيان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلي را مورد هدف قرار مي دهد، از اینرو تلاش پليس برای مبارزه با اخلالگران اقتصادي با قوت بیش از پیش ادامه دارد.#


انتهاي خبر // پایگاه خبری پلیس ایران

مشاهده خبر ارسال شده بعد

نظر شما