شناسهٔ خبر: 31305826 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

توافق بین المللی برای پرداخت حقوق بازیکنی که کشته شد

باشگاه نانت و کاردیف سیتی بر سر قسط اولیه دستمزد امیلانو سالا به توافق رسیدند.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از نشریه گاردین، پس از اینکه باشگاه نانت فرانسه از کاردیف بابت پرداخت نشدن دستمزد "امیلانو سالا"، ستاره فرانسوی تیمش با آوردن نام فیفا، باشگاه کاردیف سیتی را تهدید کرد، ولزی‌ها سریعا واکنش نشان دادند و اعلام کردند که هر چه سریع‌تر دستمزد اولیه سالا به نانت پرداخت خواهد شد.

باشگا نانت فرانسه مقصر اصلی کشته شدن امیلانو سالا را باشگاه کاردیف سیتی می‌داند. چون از نظر آن‌ها بالگردی که سالا را حمل می‌کرد از استاندارد‌های جهانی بی بهره بود که در نهایت منجر به مرگ او و خلبان آن پرواز شد.

همچنین نانت خواهان دریافت غرامت و حق بیمه بازیکن خود از باشگاه کاردیف است. با این حال کاردیف با ارسال بیانیه‌ای به باشگاه فرانسوی قول پرداخت قسط اول دستمزد و غرامت مربوط به بیمه این بازیکن کشته شده را داده است.

اخیرا وکیل باشگاه نانت نامه‌ای به مسئولان کاردیف سیتی ارسال و درخواست کرد تا پنجم فوریه یک سوم از قرارداد توافق شده بین ۲ باشگاه به حساب باشگاه فرانسوی واریز شود.

سوم فوریه بود که لاشه هواپیمای حامل سالا و خلبان پرواز مربوطه کنار ساحلی در انگلیس پیدا شده بود. چند روز بعد نیز جسد سالا در اعماق دریا با جستجوی نیروی پلیس کشف شد که مهر تاییدی بر پایان زندگی ستاه جدید باشگاه کاردیف بود. اما همچنان جستجو‌ها برای کشف جسد خلبان این پرواز ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

درخواست رسمی غرامت باشگاه فرانسوی به فیفا ارسال شد

یادبود برای سرنوشت شوم امیلانو سالا + فیلم

شوک به تیم لیگ برتری/ مهاجم تازه وارد "کاردیف" ناپدید شد

انتهای پیام/

توافق باشگاه نانت با کاردیف بر سر دستمزد سالا

نظر شما