شناسهٔ خبر: 31305772 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس کانون وکلای دادگستری استان اصفهان:

وکلای بازنشسته باید مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان شوند

اصفهان- رئیس کانون وکلای دادگستری استان اصفهان گفت: وکلای بازنشسته باید مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان شوند تا فضای کاری مناسب برای وکلای جوان مهیا شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، لیلا رئیسی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد وکلای تحت عضویت کانون وکلا به همراه کار آموزان سه هزار نفر هستند.

وی با بیان اینکه تعداد بسیاری از وکلا بیکار هستند و هنوز فرهنگ استفاده از وکیل برای بسیاری از اقشار مردمی جا نیفتاده است، ادامه داد: همانطور که در کشورهای اروپایی هر خانواده یک وکیل دارد باید در ایران نیز این فرهنگ شکل بگیرد.

رئیس کانون وکلای دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه زیر سوال بودن و از بین بردن استقلال کانون وکلا پیامدهای بسیار زیانباری  دارد، ادامه داد: به راحتی شاهد تخریب شخصیت وکیل در سریالها و فیلم ها از سوی رسانه ملی هستیم .

وی با بیان اینکه همانطور که مردم یاد گرفتند وقتی بیمار می شوند پیش پزشک بروند باید این نگاه هم به وکیل داشته باشند که کارهای حقوقی، معاملات و طرح وبرنامه خانوادگی خود را از طریق وکیل پیگیری کنند، ادامه داد: به دنبال اجرای طرح بهداشت قضایی هستیم به این صورت که با پر رنگ کردن نقش وکلا و ایجاد فرهنگ مردمی برای استفاده از وکیل در امور زندگی از تخلف حقوقی در امان بمانیم.

نظر شما