شناسهٔ خبر: 31305691 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: کرج امروز | لینک خبر

همایش پیاده‌روی خانوادگی در بوستان طبیعت برگزار می شود

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در بوستان طبیعت، خبر داد.

صاحب‌خبر -

پیمان بضاعتی پور در گفت وگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج با اشاره به برگزاری همایش کوهپیمایی و پیاده روی خانوادگی در روز جمعه 3 اسفند ماه در بوستان طبیعت، افزود: این همایش در ادامه سلسله ویژه برنامه های این سازمان در روزهای تعطیل در پارک ها و بوستان های شهر است. 

این مسئول با بیان اینکه از ابتدای امسال پارک ها و اماکن تفریحی گردشگری شهر کرج میزبان شهروندان در چهار همایش کوهپیمایی و پیاده روی خانوادگی بوده است اظهار کرد: حرکت روبه جلوی مجموعه مدیریت شهری در فراهم کردن زیرساخت های نشاط و شادابی در محلات جای قدردانی دارد.

وی از نشاط اجتماعی به عنوان یک نیاز طبیعی و حلقه مفقوده جامعه شهری یاد کرد و ادامه داد: در برنامه‌ریزی و طراحی همایش ها و برنامه های این سازمان، توجه به آموزش و مهارت های شهروندی و رویکردهای محیط زیستی نیز مورد توجه بوده که با استقبال خوبی هم روبرو بوده است.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در پایان از همکاری و مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، هیات کوهنوردی و کمیته همگانی صعودهای ورزشی استان البرز، هیات و انجمن ورزش های همگانی و سایر ارگانها و نهادهای مرتبط در برگزاری این گونه همایش ها قدردانی کرد.

نظر شما